آغاز کار مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ 2024 + عکس و ویدیو

© Sputnik / Sergey Bobylev /  مراجعه به بانک تصاویر Участники ПМЭФ-2024
Участники ПМЭФ-2024 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2024
عضو شوید
مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ 2024 در تاریخ 5 تا 8 جون در سن پترزبورگ برگزار می شود.
به گزارش اسپوتنیک، مجمع بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF-2024) در تاریخ 5 تا 8 جون برگزار می‌شود، موضوع اصلی این مجمع امسال "پایه گذاری چند قطبی - تشکیل مرکزهای جدید رشد" خواهد بود.
به گفته دمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس دولت روسیه، انتظار می رود ولادیمیر پوتین در حاشیه مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ با رهبران کشورهای دیگر دیدار کند.
برنامه بازرگانی اصلی این انجمن به چهار بلوک موضوعی تقسیم می شود، که با مأموریت اصلی مجمع برای نگهداری توازن جهانی قدرت و ایجاد یک سیستم بین المللی چند قطبی مطابقت دارد و شرایطی را برای توسعه بر اساس دستور کار واحد و سازنده از سوی منافع ملی روسیه دیکته شده است.
افزون بر این، شرکت کنندگان در انجمن درباره ای اقتصاد روسیه و عوامل کلیدی رشد آن بحث خواهند کرد. نشست "بهبود نظام مالیاتی: انصاف، تعادل، ثبات" یکی از رویدادهای اصلی خواهد بود که در 6 جون برگزار می شود. آنتون سیلوانوف وزیر دارایی، ماکسیم رشتنیکوف، رئیس وزارت توسعه اقتصادی، دانیل اگوروف، رئیس خدمات مالیاتی فدرال (FTS)، اندری ماکاروف، رئیس کمیته دومای دولتی بودجه و مالیات، نمایندگان انجمن های تجاری و کارشناسان روسی و خارجی در این همایش شرکت دارند.
افزون بر برنامه اصلی بازرگانی، رویدادهای زیر به طور سنتی در حاشیه این انجمن برگزار می شود: انجمن اقتصادی جوانان، انجمن رسانه ای، انجمن بازرگانی خلاق، برنامه مجمع بین المللی اقتصادی جوانان، صبحانه تجاری اسبیربانک/ Sberbank و شرکت های دارویی. همزمان مفاهیم توسعه شهری و فناوری‌های جدید در سایت Urban Hub مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و فضای موضوعی "جامعه سالم" در سایت انجمن فعالیت خواهد کرد.
گفتگوهای تجاری با شریک های خارجی از کشورهای عربی و همچنین کشورهای همسود، امریکای لاتین، هند و چین نیز در چارچوب این مجمع برنامه ریزی شده است. به ویژه، روس اتم در حال برنامه ریزی برای توافقنامه ها و مذاکرات جدید با شرکای خارجی است.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه نیز در این مجمع شرکت خواهد کرد و مجموعه ای از تماس ها با شریک های خارجی برنامه ریزی شده است. در میان مهمانان بین‌المللی امسال، هیئت‌هایی از ترکیه، ویتنام، فلیکس مولوآ، نخست‌وزیر جمهوری افریقای مرکزی و هیئتی از ایران که احتمالاً مهرداد بذرپاش، وزیر حمل‌ونقل و شهرسازی این کشور حضور خواهد داشت، از این مجمع بازدید خواهند کرد. همچنین لوئیس آلبرتو آرسه کاتاکورا، رئیس جمهور بولیوی، پیتر سیجارتو، وزیر امور خارجه مجارستان، وزیر کار و در دولت طالبان (جنبش طالبان به دلیل فعالیت های تروریستی زیر تحریم های سازمان ملل است) و رئیس اتاق بازرگانی و صنعت این گروه قرار است در این رویداد شرکت کنند. لیست کامل مهمانان خارجی هنوز اعلام نشده است. در مجموع، نمایندگانی از بیش از 130 کشور در این مجمع شرکت خواهند کرد. در جریان این مجمع یک برنامه فرهنگی نیز برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
اسپوتنیک شریک رسانه ای مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ-2024 است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала