آغاز بزرگترین رزمایش دریایی ناتو بالتوپس

© Photo / Public domain/U.S. Navy/Jessica DupreeДесантный корабль ORP Gniezno ВМС Польши во время военных учений
Десантный корабль ORP Gniezno ВМС Польши во время военных учений  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2024
عضو شوید
در بزرگترین رزمایش دریایی ناتو بالتوپس 50 کشتی شرکت خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ارتش لهستان گزارش داد، بزرگترین رزمایش دریایی ناتو، بالتوپس 24، روز چهارشنبه آغاز شد.
در رزمایش بالتوپس 24 امسال بیش از 50 کشتی از کلاس ها و انواع مختلف، 45 هلیکوپتر و هواپیما، 9 هزار نیروی نظامی شرکت دارند.
Армия Франции на военных учениях НАТО Steadfast Defender-24 в Польше - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2024
رزمایش های ناتو نشان دهنده آماده سازی آنها برای رویارویی با روسیه است
در پیام ارتش لهستان آمده است: "مهمترین رزمایش دریایی ناتو در حوزه دریای بالتیک از روز چهارشنبه 5 جون در کلایپدا (لیتوانی) آغاز می شود".
سربازان لهستانی گفتند: "امسال نمایندگان همه ای شاخه های نیروهای مسلح لهستان در این رزمایش شرکت خواهند کرد. ناوگان لهستان از سوی کشتی‌های ناوگان سوم کشتی‌ها و ناوگان هشتم دفاع ساحلی: ناو موشکی "جنرال پولاسکی" به همراه چرخبال عرشه SH-2G از تیپ هوانوردی دریایی، نفتکش بالتیک، مین روب Necko و کشتی حمل و نقل مین پوزنان که یک جوخه از تفنگداران دریایی رومانیایی و سربازان تیپ 7 دفاع ساحلی سوار بر آن سوار شدند".
تیپ 6 هوابرد نیز وظایف خود را در سوئد انجام خواهد داد که برای آن هواپیماهای ترابری نیروی هوایی لهستان یک پل هوایی برای انتقال به منطقه عملیات ایجاد خواهند کرد. تعدادی از قسمت ها در زمین آموزشی نیروی هوایی مرکزی در اوستکا، جایی که از جمله موارد دیگر، پرش با چتر نجات، و همچنین حملات دریایی و هوایی انجام می شود، رخ خواهد داد.
ارتش لهستان ادعا می کند، که سناریوی تمرین شامل اقداماتی در پس زمینه درگیری بین دولت های خیالی است و خود تمرین ماهیت دفاعی دارد. پس از خروج از دریا، کشتی ها گروه های تاکتیکی را تشکیل می دهند. عملیات مشترک با هوانوردی دریایی شامل ادغام پدافند هوایی، جست‌وجو، مسیر و جنگ ضد زیردریایی، اقدامات متقابل مین، تامین مجدد کشتی‌های جنگی در دریا، عملیات‌های آبی خاکی و عملیات نجات خواهد بود.
20 کشور عضو ائتلاف آتلانتیک شمالی در این رزمایش شرکت خواهند کرد: بلجیم، دانمارک، استونیا، فنلند، فرانسه، یونان، اسپانیا، هالند، لیتوانیا، لتونیا، آلمان، ناروی، لهستان، پرتگال، رومانیا، سویدن، ترکیه، بزرگ بریتانیا، ایتالیا و امریکا. فعالیت ها در سراسر حوضه دریای بالتیک و همچنین در خشکی سویدن، لهستان، آلمان و لیتوانیا انجام خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала