- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

کشته و زخمی شدن 10 نفر در یورش پهپادی نیروهای اوکراینی بر یک مینی بوس در نزدیکی بلگورود

© Sputnik / Anton Vergun /  مراجعه به بانک تصاویر На месте обрушения подъезда в жилом доме в Белгороде в результате обстрела ВСУ
На месте обрушения подъезда в жилом доме в Белгороде в результате обстрела ВСУ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2024
عضو شوید
در یورش پهپاد نیروهای مسلح اوکراین به یک مینی بوس در نزدیکی بلگورود، یک نفر کشته و 9 نفر زخمی شدند.
به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو گلادکوف فرماندار پیرامون بلگورود گفت: بر اثر یورش یک هواپیمای بدون سرنشین نیروهای مسلح اوکراین به یک مینی بوس مسافربری در روستای زوزولی، منطقه بوریسوف، پیرامون بلگورود، یک نفر کشته و 9 نفر زخمی شدند.
Военнослужащий ВС РФ возле зенитного ракетного комплекса Стрела-10 второго армейского корпуса Южной группировки войск на Южном направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سرنگونی 25 گلوله وامپیر بر فراز پیرامون بلگورود
گلادکوف در کانال تلگرامی خود نوشت: "نیروهای مسلح اوکراین با بکارگیری از یک پهپاد کامیکاز به یک مینی بوس مسافربری یورش بردند، که کارمندان یک شرکت کشاورزی را از جای کار به خانه می برد. این حادثه در روستای زوزولی، منطقه بوریسوف رخ داد. راننده سعی کرد مسافران را نجات دهد و در نزدیکترین پناهگاه توقف کرد، در همان لحظه بود که پهپاد با مردم برخورد کرد. متأسفانه یک غیرنظامی پیش از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داد. نه نفر دیگر زخمی شدند: چهار زن و پنج مرد".
فرماندار تصریح کرد: قربانیان در نقاط مختلف بدن دچار برخورد چره شده بودند. به درمانگاه ها برده شدند. همچنین در این روستا پس از فروافتادن پهپاد و به دنبال آن انفجار، سقف یک ساختمان مسکونی خصوصی آسیب دید. که آسیبی جانی به کسی نرسیده".
یادآوری می کنیم، که منطقه بوریسوف در پیرامون بلگورود با منطقه خارکف اوکراین هم مرز است. طول مرز اوکراین با منطقه بوریسوف حدود 18 کیلومتر است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала