سربازان اوکراینی آموزش دیده نیستند، مجهز نیستند و نمی خواهند بجنگند

© AP Photo / Sergei ChuzavkovУкраинские военные в Донецкой области. Архивное фото
Украинские военные в Донецкой области. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2024
عضو شوید
رسانه ها واشنگتن پست به نقل از یک مقام اوکراینی می نویسد که سربازان اوکراینی آموزش ندیده اند، به درستی تجهیز نشده اند و انگیزه ای برای شرکت در جنگ علیه روسیه ندارند.
به گزارش اسپوتنیک، این نشریه سخنان یک مقام اوکراینی در مورد بسیج شده را نقل می کند: "آنها آموزش ندیده، بی انگیزه و مجهز نیستند." به گفته این روزنامه، قانون اخیراً در اوکراین در مورد تقویت بسیج نمی تواند کمبود شدید پرسنل نظامی را به اندازه کافی برطرف کند".
این نشریه سخنان یکی از مقامات کیف را نقل می کند: "من یک استراتیژی بر این اساس نمی سازم که در یک سال ما قوی تر خواهیم شد." قانون تقویت بسیج در اوکراین از 18 می اجرا شد. این سند کلیه افراد مشمول خدمت سربازی را موظف می کند که در ظرف 60 روز از تاریخ لازم الاجرا شدن، اطلاعات خود را در اداره ثبت نام و سربازی به روز کنند.
برای انجام این کار، باید شخصاً در اداره ثبت نام و ثبت نام سربازی حاضر شوید یا در "حساب سربازی الکترونیکی" ثبت نام کنید، که از طریق آن احضاریه نیز قابل ارائه است.احضاریه حتی در صورت که سرباز وظیفه شخصاً آن را ندیده باشد، ابلاغ شده تلقی می شود: تاریخ "تحویل" احضاریه، تاریخی در نظر گرفته می شود که سند با عدم امکان تحویل شخصی مهر شده است.
در این لایحه مقرر شده است: مشمولان خدمت سربازی باید همیشه شناسنامه سربازی به همراه داشته باشند و در اولین درخواست کارکنان ثبت نام و سربازی و نیروی انتظامی آن را ارائه کنند. ممکن است طفره برداران از حق رانندگی موتر محروم شوند. شرایط اعزام به خدمت در سند مشخص نشده است. این ماده از سند حذف شد که باعث خشم تعدادی از نمایندگان شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала