استیون سیگال خواستار یک پارچگی در برابر شر جهان غرب و مبارزه برای حقیقت شد

© Sputnik / Mikhail Sinitsyn/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Актер и кинопродюсер Стивен Сигал перед церемонией инаугурации президента РФ Владимира Путина в Кремле
Актер и кинопродюсер Стивен Сигал перед церемонией инаугурации президента РФ Владимира Путина в Кремле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2024
عضو شوید
نماینده ویژه وزارت خارجه روسیه در پیوند بشردوستانه، از همه خواست تا در برابر شر دنیای غرب یک پارچه شوند و برای حقیقت و عدالت مبارزه کنند.
به گزارش اسپوتنیک، استیون فردریک سیگال در مراسم پیشکش پاداش های دولتی روز پنجشنبه در تالار کاترین کرملین نشان دوستی را دریافت کرد.
او در این مراسم گفت: "جنگی که ما اکنون در آن درگیر هستیم، از سوی غرب آغاز و تامین مالی شد. این جنگ خیر و شر است. همه مناطق، همه کشورها و همه مردم باید به جای اینکه زیر کنترل و فریب این هیولای مطبوعات دروغگو باشند، یکپارچه شوند. ما باید به آموزش کسانی کمک کنیم که نمی بینند، بدرستی چه اتفاقی می افتد. بیایید ما افراد تحصیل کرده ای باشیم که بفهمند تبلیغات چیست و حقیقت چیست. من از همه کسانی که این را درک می کنند می خواهم که در مبارزه برای حقیقت و عدالت یکپارچه شوند".
استیون سیگال برای دریافت پاسپورت روسی به مسکو آمد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2016
استیون سیگال برای دریافت پاسپورت روسی به مسکو آمد
سیگال همچنین خاطرنشان کرد، که پیش از آغاز عملیات ویژه در اوکراین، انواع مختلفی از ناآرامی ها در کشورهای مختلف رخ داده است که برای کل جهان "زهر" است.
او اضافه کرد: "کل جهان به طرز خطرناکی به جنگ جهانی سوم نزدیک شده است. ما با همان هیولایی روبرو هستیم که به دنبال بلعیدن، تسخیر و کنترل کل جهان از طریق دروغ، اطلاعات نادرست و دستکاری است".
وی همچنین خاطرنشان کرد، که بیشتر کسانی که در سالن کاترین کرملین گرد هم آمده بودند سهم بزرگی در دفاع از میهن مادری به ویژه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه داشتند.
یادآوری می کنیم، که استیون سیگال بازیگر مشهور امریکایی، ستاره فیلم های دهه 90، در سال 2016 شهروندی روسیه را دریافت کرد.
سیگال در 3 نومبر 2016 با فرمان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شهروندی روسیه را دریافت کرد. در 25 نومبر 2016، ولادیمیر پوتین شخصاً گذرنامه ای به عنوان شهروند روسیه به استیون سیگال داد.
استیون فردریک سگال (زاده 10 اپریل 1952، لنسینگ، میشیگان، ایالات متحده امریکا) بازیگر، تهیه کننده فیلم، فیلمنامه نویس، کارگردان فیلم، موسیقیدان و استاد آیکیدو (دان هفتم) امریکایی-روسی است. فلسفه سیگال در آموزش آیکیدو ساده است: "این باید در خیابان مؤثر باشد".عضو حزب "روسیه عادل - برای حقیقت"، نماینده ویژه وزارت خارجه روسیه برای روابط بشردوستانه بین روسیه و ایالات متحده امریکا (از سال 2018).
به گفته خود سیگال، پدربزرگ پدری او از یکی از مناطق بودایی روسیه آمده بود و سپس در نیمه اول قرن بیستم به ایالات متحده نقل مکان کرد. سیگال به یاد می آورد، که در کودکی به او گفته می شد که پدربزرگش "مغول" است، اما اینکه او بدرستی چه کسی بود، مغول، بوریات یا کلیمی، ناشناخته است، زیرا "کسانی که می توانستند پاسخ این پرسش را بدانند. دیگر وجود ندارد". در عکس پدربزرگ و خانواده اش، به گفته سگال، افرادی با چشمانی کج و با کلاه مغولی بر سر بودند. او اظهار داشت، که تجزیه و تحلیل DNA اجداد یاکوت و بوریات را نشان می دهد.
افزون بر این، به گفته خود سیگال، مادربزرگ او اهل ولادی وستوک است و او نیز ریشه در سن پترزبورگ، بلاروس و اوکراین دارد. در جون 2013، در اجلاس گروه 8، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در دیدار شخصی با باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا، پیشنهاد انتصاب استیون سیگال به عنوان کنسول افتخاری روسیه در کالیفرنیا و آریزونا را مطرح کرد، اما طرف امریکایی از این پیشنهاد پشتیبانی نکرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала