کوریائی شمالی میتواند جلو امریکا را در درگیری با کوریائی جنوبی بگیرد

© photo: courtesy of ТАСС/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر اعزام پزشکان چینی به کره شمالی در رابطه با وضع سلامتی کیم جونگ اون
اعزام پزشکان چینی به کره شمالی در رابطه با وضع سلامتی کیم جونگ اون  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2024
عضو شوید
رهبر کوریایی شمالی: قدرت آنرا داریم که از مداخله امریکا در درگیری با کوریایی جنوبی جلوگیری کنیم.
به گزارش اسپوتنیک، کیم جونگ اون، رهبر کوریایی شمالی گفت که کشورش از قدرت نظامی کافی برخوردار است تا در صورت بروز بحران در شبه جزیره کوریا، ایالات متحده را از مداخله نظامی باز دارد و در مرحله اولیه درگیری، قوای تعرضی اصلی ، زیربناها و سیستم های قوماندانی کوریایی جنوبی را نابود کند.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر را خبرگزاری مرکزی کوریایی شمالی منتشر کرده است.
Лидер КНДР Ким Чен Ын у новейшего танка на соревнованиях крупных танковых соединений - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2024
کوریایی شمالی تانک جدید خود را رونما کرد
کیم جونگ اون این مطلب را در جریان بازدید از آکادمی دفاع ملی کوریایی شمالی که شصتمین سالگرد تأسیس خود را جشن می گیرد، در 28 می گفت. از جمله لی بیونگ چول، عضو هیئت رئیسه دفتر سیاسی کمیته مرکزی ، پارک چونگ چون معاون کمیته نظامی مرکزی و دبیر مرکز مرکزی حزب حاکم کارگر کوریایی شمالی و رئیس اداره عمومی علوم طبی کوریایی شمالی چانگ چانگ او را همراهی می کردند.
رهبر کوریایی شمالی گفت:"قوای مسلح ما دارای قدرت واقعی نظامی هستند که می‌توانند در صورت بروز بحران در شبه جزیره کویایی، ایالات متحده را از مداخله نظامی بازدارند و همچنین قدرت قاطعی دارند که می‌توانند در مرحله اولیه عملیات قوای اصلی تعرضی، زیربنا و سیستم‌های قومانده رژیم دست نشانده کوریایی جنوبی را نابود کنند".
Ким Чен Ын во время выступления с программной речью на 10-й сессии Верховного Народного Собрания КНДР 14-го созыва - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2024
امکان جنگ قریب الوقوع بین کوریایی شمالی و جنوبی
وی با اشاره به "وضعیت جدی" از نظر امنیت کشور و در مسیر نوسازی بنیادی صنایع دفاعی، خطر و "بی خردی " "هیستری تحریک آمیز" نظامی-سیاسی ایالات متحده و متحدان آن را تحلیل و ارزیابی کرد.
کیم جونگ اون خواستار افزایش هر چه بیشتر قدرت قوای مسلح کشور شد و خاطرنشان کرد که هدف نهایی برخورداری از "قوی ترین قدرت استراتژیک جهان و قدرت بی سابقه" برای محافظت قابل اعتماد از کرامت و حاکمیت کشور کویایی شمالی است.
خبرگزاری مرکزی کوریایی شمالی می نویسد: "او گفت که وضعیت فعلی تقویت بیشتر و همه جانبه قدرت غالب برای جلوگیری از جنگ و افزایش مستمر قدرت قوای مسلح کوریایی شمالی را طلب می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала