بایدن معتقد نیست که اسرائیل از "خط سرخ" عبور کرده است + ویدیو

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2024
عضو شوید
پولیتیکو: امریکا معتقد نیست که اسرائیل با حمله به رفح از "خط قرمز" عبور کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، پولیتیکو می نویسد، دولت جو بایدن، رئیس جمهور امریکا معتقد نیست که اسرائیل با حمله به شهر رفح در جنوب نوار غزه که منجر به کشته شدن حد اقل 40 آواره فلسطینی شد، از "خط سرخ" عبور کرد.
جمعیت هلال احمر فلسطین اواخر 26 می گزارش داد که در پی حمله قوای هوایی اسرائیل به اردوگاه آوارگان در شمال غربی رفح، ده ها نفر کشته و زخمی شدند. دفاع مدنی فلسطین از کشته شدن دستکم 40 نفر و زخمی شدن ده ها نفر در حمله اسرائیل به یک خیمه در رفح خبر داد.
تسارنوالی نظامی قوای اسرائیل تحقیقات را درباره حمله هوایی در منطقه رفح، جایی که اردوگاه خیمه‌ای برای آوارگان در آن قرار دارد، آغاز کرده است. بنیامین نتانیاهو، صدراعظم اسرائیل، این حادثه را "حادثه ای غم انگیز" خواند.
این نشریه به نقل از یک مقام امریکایی گفت: "دولت بایدن تصمیم گرفته است که حمله آخر هفته اسرائیل به رفح- از خط سرخ که جو بایدن، رئیس جمهور امریکا دو ماه پیش تعیین کرده بود، عبور نکرد.
به گزارش پولیتیکو، دولت بایدن به صراحت اعلام کرده است که این حمله هوایی باعث "محکومیت جدی" طرف امریکایی نخواهد شد.
قوای دفاعی اسرائیل عملیات شمشیرهای آهنین را در نوار غزه آغاز کردند که شامل حملات به اهداف غیرنظامی بود. اسرائیل محاصره کامل این منطقه را اعلام کرد: تامین آب، برق، سوخت، غذا و ادویه متوقف شد. به گفته وزارت صحت عامه غزه، بیش از 36 هزار نفر کشته و بیش از 81 هزار نفر زخمی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала