بالون ها پر از زباله کوریایی شمالی به کوریایی جنوبی تحایف گردید

© Photo / Unsplash / Pesce HuangВоздушные шары в сиреневом небе
Воздушные шары в сиреневом небе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2024
عضو شوید
قوای کوریایی جنوبی بیش از 90 بالون را کشف کرد که گمان می رود از سوی کوریایی شمالی به آن سوی سرحد به کوریا جنوبی فرستاده شده باشند، اما تمام این بالون های کشف گردید که حاوی زباله و سایر فضولات می باشد.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری یونهاپ به نقل از منابع نظامی اعلام کرده که پیشتر، لوی درستیز قوای مشترک کوریایی جنوبی اطلاع داده بود دیروقت سه شنبه، بالون های که ظاهراً توسط کوریایی شمالی رها شده بود و احتمالاً حاوی اعلامیه های تبلیغاتی بودند، در مناطقی از کوریایی جنوبی در سرحد کوریا شمالی پیدا شده است.
21-я Международная встреча воздухоплавателей - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2022
هزینه ای میلیونی امریکا برای بالن های ردیاب موشک ها
کرویایی شمالی روز یکشنبه اعلام کرد که قصد دارد "انبوه کاغذهای باطله و زباله " را در مناطق سرحدی در واکنش به توزیع اعلامیه های ضد پیونگ یانگ پراکنده کند
به گفته یک منبع خبرگزاری یونهاپ، تا صبح چهارشنبه حدود 90 بالون کشف شده است. برخی از آنها روی زمین افتادند، در حالی که بقیه هنوز در حال پرواز هستند. اما بالون‌های کشف‌شده تا کنون حاوی زباله و سایر فضولات به جای اعلامیه‌های مورد انتظار بودند. قوای مسلح و پولیس همچنان در حال جمع آوری بالون های به زمین افتاده هستند.
در پیام که در قالب هشدار سیستم دفاع غیرنظامی کوریایی جنوبی به ساکنان مناطق مربوطه ارسال کرده، از شهروندان خواسته شده که از بیرون رفتن از خانه هایشان خودداری کرده و در صورت مشاهده به اشیاء ناشناس نزدیک نشوند . این موضوع را به نزدیکترین قطعات نظامی و یا پولیس اطلاع دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала