- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

کرملین: به دلیل رویکرد غربی ها، باید عملیات ویژه نظامی را ادامه دهیم

© Sputnik / Илья ПиталевЗаместитель руководителя администрации президента РФ, пресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков перед началом встречи лидеров России и Армении на полях саммита Евразийского экономического союза (25 мая 2023). Москвa
Заместитель руководителя администрации президента РФ, пресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков перед началом встречи лидеров России и Армении на полях саммита Евразийского экономического союза (25 мая 2023). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2024
عضو شوید
سخنگوی کاخ کرملین گفت، که روسیه در شرایطی که غربی ها دچار سودای نظامی شده اند، باید موضع خود را حفظ کند و به عملیات ویژه ادامه دهد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین گفت: "وضعیت در حال بدتر شدن است، باز هم غربی ها دچار سودای نظامی شده اند. در این شرایط، ما باید در مواضع خود استوار باشیم و عملیات نظامی ویژه را ادامه دهیم".
جنز استولتنبرگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2024
استولتنبرگ: ناتو برنامه ای برای فرستادن نیرو به اوکراین ندارد
پسکوف اظهارات استولتنبرگ درباره ای یورش به خاک روسیه با جنگ افزارهای غربی را تحریک آمیز خواند
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، سخنان ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو درباره ای یورش به خاک روسیه با جنگ افزارهای غربی را تحریک‌آمیز دانست و خاطرنشان کرد، که در غرب افرادی هستند که با بی عقلی اظهارات تحریک آمیزی را مطرح می کنند.
پسکوف خاطرنشان کرد، که مسکو شاهد است که در غرب درباره ای یورش به خاک روسیه با بکارگیری از جنگ افزارهای غربی، اتفاق نظر وجود ندارد.
وی در نشریه "ایزوستیا" دیدگاهش را چنین ابراز کرد: "افرادی هستند که با بی عقلی اظهارات غیرمسئولانه و تحریک آمیزی را مطرح می کنند، که من گفته های پسین آقای استولتنبرگ از آن میان چنین گفته های می دانم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала