پوتین: روسیه درباره ای مسئله طالبان دیدگاه هر یک از شریک هایش را در نظر می گیرد

© Sputnik / Alexander Kazakov/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Избранный президент РФ Владимир Путин на церемонии инаугурации в Кремле
Избранный президент РФ Владимир Путин на церемонии инаугурации в Кремле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2024
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت، که روسیه درباره ای مسئله طالبان دیدگاه هر یک از شریک هایش را در نظر می گیرد و دیدگاهش را خواهد ساخت.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: فدراسیون روسیه در پیوند با موضوع طالبان (جنبش طالبان به دلیل کارهای تروریستی زیر تحریم های سازمان ملل است) موضع هر یک از شریک هایش را در نظر می گیرد، روسیه با دیگر کشورها موضعی را تنظیم می کند.
پوتین: وضعیت در افغانستان همچنان متشنج است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2023
پوتین: وضعیت در افغانستان همچنان متشنج است
پوتین در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از سفرش به ازبیکستان گفت: "ما با بسیاری از شریک های خود از آن میان با بسیاری از شریک های در منطقه آسیای مرکزی در تماس هستیم. ما دیدگاه های هر یک از شریک ها و دوستان خود را در نظر می گیریم. و ما این موضع را با هم (درباره ای مسئله طالبان) تدوین خواهیم کرد".
پوتین درباره ای وضعیت طالبان: این موضوع دائما مورد بحث است
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، درباره ای وضعیت گروه طالبان (زیر تحریم‌های سازمان ملل برای کارهای تروریستی) گفت، که این موضوع دائماً مورد بحث است.
پوتین در جریان رویکرد مطبوعاتی پس از سفرش به ازبیکستان گفت: "این موضوع مدام مورد بحث قرار می گیرد. و من اکنون به هیچ وجه در اینباره اظهار نظر نمی کنم، زیرا پیوندها با طالبان و افغانستان دائما شنیده می شود".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала