پوتین درباره ای یورش کیف به فدراسیون روسیه: ناتو باید بفهمد که با چه چیزی بازی می کند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر "برنامه ارتباط مستقیم" و کنفرانس مطبوعاتی در قالب ترکیبی تحت عنوان "نتایج سال با ولادیمیر پوتین" برگزار می شود
برنامه ارتباط مستقیم و کنفرانس مطبوعاتی در قالب ترکیبی تحت عنوان نتایج سال با ولادیمیر پوتین برگزار می شود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2024
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه، درباره ای پیشنهادهای غرب برای اجازه دادن به کیف برای یورش به فدراسیون روسیه گفت، که نمایندگان کشورهای ناتو باید آگاه باشند که با چه چیزی بازی می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در جریان رویکرد مطبوعاتی پس از سفرش به ازبیکستان گفت: "این نمایندگان کشورهای ناتو، به ویژه در اروپا، به ویژه در کشورهای کوچک، عموماً باید آگاه باشند که با چه چیزی بازی می کنند. آنها باید به خاطر داشته باشند که این معمولاً یک کشور با قلمرو کوچک و جمعیت بسیار متراکم است".
Избранный президент РФ Владимир Путин на церемонии инаугурации в Кремле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2024
پوتین: روسیه هرگز گفت و گو درباره ای اوکراین را رد نکرده است
پوتین: فدراسیون روسیه بدون توجه به اینکه چه کسی در اوکراین است، هر طور که صلاح بداند عمل خواهد کرد
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت، که روسیه بدون توجه به اینکه چه کسی در اوکراین حضور دارد، هر طور که صلاح بداند عمل خواهد کرد.
پوتین در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از سفر خود به ازبیکستان گفت: "ما همچنان هر طور که صلاح بدانیم عمل خواهیم کرد، صرف نظر از اینکه چه کسی در خاک اوکراین است و این چیزی است که آنها باید مطمئنا بدانند".
پوتین: غرب می خواهد ظاهر پشتیبانی جهانی را برای اوکراین ایجاد کند، اما موفق نخواهند شد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: غرب جمعی می خواهد ظاهر پشتیبانی جامعه جهانی از اوکراین را ایجاد کند، اما موفق نخواهند شد.
پوتین در جریان رویکرد مطبوعاتی پس از سفرش به ازبیکستان گفت: "آن‌ها می‌خواهند چیزی را ترسیم کنند، برای آنچه که داوطلبانه ترسیم کرده‌اند، ظاهر پشتیبانی جهانی را بر اساس خواسته‌های خود ایجاد کنند و آن را به‌عنوان موقعیت یکپارچه جامعه جهانی معرفی کنند. خوب، آنها اینطور موفق نخواهند شد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала