سرویس امنیت روسیه: غرب در حال افزایش پتانسیل نظامی اش در نزدیکی مرزهای روسیه است

© AP Photo / Czarek SokolowskiАрмии разных стран на военных учениях НАТО Steadfast Defender-24 в Польше
Армии разных стран на военных учениях НАТО Steadfast Defender-24 в Польше - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2024
عضو شوید
رئیس سرویس مرزبانی سازمان فدرال امنیت روسیه گفت، که غرب زیر ادعای " تهدید نظامی از جانب روسیه" در حال افزایش پتانسیل نظامی خود در نزدیکی مرزهای روسیه است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر کولیشوف رئیس سرویس مرزبانی سازمان فدرال امنیت روسیه به اسپوتنیک گفت: "کشورهای غربی به بهانه "تهدید نظامی از جانب روسیه" در حال افزایش پتانسیل نظامی خود در نزدیکی مرزهای دولتی روسیه هستند".
ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه در حال تمرین یورش های هسته ای به روسیه است
جنرال ولادیمیر کولشوف، معاون نخست و رئیس سرویس مرزی امنیت فدرال روسیه به مناسبت روز گارد مرزی روسیه گفت، که ناتو در نزدیکی مرز روسیه در حال تمرین یورش های هسته ای به خاک روسیه است.
بزرگترین رزمایش ناتو در لهستان آغاز شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2024
بزرگترین رزمایش ناتو در لهستان آغاز شد
کولیشوف به اسپوتنیک گفت: "در نزدیکی مرز روسیه، فعالیت های شناسایی ناتو در حال افزایش است، شدت آموزش رزمی عملیاتی نیروهای این ائتلاف نیز در حال افزایش است، در جریان این آموزش ها، سناریوهایی برای انجام عملیات جنگی در برابر روسیه از آن میان یورش های هسته ای به خاک ما در حال تمرین است".
کولیشوف تاکید کرد: "همه ای این موارد ما را ملزم به اتخاذ تدابیر کافی برای نگهبانی و امنیت مرزهایمان می کند".
یادآوری می کنیم، که در سال های پسین، روسیه از کارهای بی پیشینه ای ناتو در مرزهای غربی خود گزارش های را ارائه کرده است. ناتو در حال گسترش ابتکاراتی است و آن را "بازدارندگی از تهاجم روسیه" می نامد. مسکو بارها نسبت به افزایش نیروهای ائتلاف در اروپا ابراز نگرانی کرده است. کرملین پیرامون این موضوع خاطرنشان کرد، که روسیه کسی را تهدید نمی کند، اما اقداماتی را که به طور بالقوه برای منافع آن خطرناک است نادیده نخواهد گرفت. مسکو بارها اشاره کرده است که هدف ناتو رویارویی است. همانطور که دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد، گسترش بیشتر این بلوک، امنیت بیشتری را برای اروپا به ارمغان نخواهد آورد. وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو همچنان برای گفتگو با ناتو آماده است، اما بر مبنای برابر؛ و غرب باید مسیر نظامی کردن قاره را کنار بگذارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала