امریکا می داند که نمی تواند با روش های صادقانه به هدف خود برسد

سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه
سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2024
عضو شوید
وزیر خارجه روسیه اظهار داشت که صحبت در ایالات متحده مبنی بر حمله به اهدافی در روسیه را بازتابی از ناامیدی خواند
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در 26 می این خبر را اعلام کرد که صحبت در ایالات متحده در مورد اجازه دادن به اوکراین برای حمله به اهدافی در روسیه منعکس کننده استیصال غرب است.
وی در گفتگو با خبرنگار پاول زاروبین که در کانال تلگرامی وی منتشر شد، خاطرنشان کرده گفت که زمان نشان دادیم، ما اجازه نمی دهیم از اوکراین به عنوان یک تهدید مستقیم برای امنیت ما استفاده شود، به مثابه ابزاری برای نابودی هر چیزی که روسیه در سرزمین های تاریخی روسیه وجود دارد. آنها شروع به اعمال چنین تصامیم کردند.
سخنرانی سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2024
لاوروف: امریکا دوستدار گفت و گو با روسیه نیست
به گفته لاوروف، صحبت در مورد اجازه دادن به کیف برای حمله به روسیه به نوعی نشان دهنده ناامیدی است، درک این موضوع که ایالات متحده نمی تواند با ابزارهای صادقانه به هدف خود برسد. به گفته لاوروف، این به نظر عذاب است.
در پاسخ به سوالی درباره هدف واشنگتن در اوکراین، وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد که ایالات متحده در 30 سال گذشته در تلاش بوده است تا همه چیز روسیه را در آنجا نابود کند. وزیر خارجه روسیه خاطرنشان کرد که امریکایی ها می خواهند این سرزمین را برای خود بگیرند.
وزیر امور خارجه افزود: همچنین قرار بود در آنجا پایگاه‌های نظامی هم روی زمین و هم در بحیره آزوف ایجاد شود و البته آنها با ادعاهای بزرگ به کریمه نگاه کردند.
وی تاکید کرد که مردم روسیه متحد شده اند، این در انتخابات ریاست جمهوری مشهود بود. وی همچنین خاطرنشان کرد که آن دسته از روس‌های که اکنون در سرزمین‌های آزاد شده زندگی می‌کنند، پایبندی خود را به جهان روسیه، به روسیه که به دلایل مختلف از آن جدا شده‌اند، کاملاً تایید می‌کنند. به گفته وی، آنها هرگز خود را جدا از فدراسیون روسیه نمی دانستند، بنابراین غرب دقیقاً نتیجه عکس گرفت.
رئیس اداره سیاست خارجی روسیه همچنین به این نتیجه رسید که غرب نمی تواند بی سر و صدا از آخرین خط در رابطه با روسیه عبور کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала