نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل: اسرائیل در عملیات غزه به هیچ یک از هدف هایش نرسیده است

© AFP 2023Шлейф дыма поднимается во время израильской бомбардировки Джабалии на севере сектора Газа
Шлейф дыма поднимается во время израильской бомбардировки Джабалии на севере сектора Газа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2024
عضو شوید
معاون نخست نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت، در جریان ماه‌ها عملیات نظامی در نوار غزه، اسرائیل به هیچ یک از هدف های تعیین‌شده از سوی رهبری این کشور دست نیافته است و تلاش‌های کنونی میانجیگران بین‌المللی برای آزادی گروگانان را تضعیف می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون نخست نماینده دائم روسیه به اسپوتنیک گفت: "اسرائیل مطلقاً هیچ انگیزه ای برای توقف جنگ ندارد، صرف نظر از این که جنگ هفت ماه است که ادامه دارد. روشن است که این کشور به هیچ یک از هدف های عملیات خود که از سوی نخست وزیر بنیامین نتانیاهو گفته شده است، دست نیافته است. نگرانی ویژه این است که جان گروگانانی که در اختیار حماس هستند، در خطر آشکار است و اسرائیل هیچ اقدامی برای رسیدگی به این مشکل انجام نمی دهد".
Премьер-министр Израиля Биньямин Нетаньяху - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2024
نتانیاهو: اسرائیل می تواند بدون کمک امریکا به جنگ در غزه پایان دهد
همانطور که این دیپلمات روس اشاره کرد، این موضع اسرائیل "تلاش های میانجیگران بین المللی" را که در حال تلاش برای برقراری آتش بس در غزه و در نهایت آزادی گروگان ها هستند، پیچیده می کند.
از سوی دیگر، پولیانسکی افزود، ایالات متحده با داشتن اهرم های فشار بر اسرائیل، از استفاده از آنها خودداری می کند و در عوض از هرگونه درخواست برای پاسخگویی رهبری اسرائیل به دلیل ماهیت انجام درگیری ها در نوار غزه انتقاد می کند.
پولیانسکی افزود: "آنها (ایالات متحده) سعی می کنند مقیاس و پیامدهای اقدامات اسرائیل را کم اهمیت جلوه دهند، از هرگونه تلاش برای اجرای عدالت انتقاد کنند و تا آخر با ایده آتش بس مخالفت کردند. آنها سپس هر کاری که می توانستند انجام دادند تا پیشنهاد اعطای حق عضویت کامل در سازمان ملل به فلسطینیان را تضعیف کنند. بنابراین، این چهره و نیات واقعی آنها در مورد غزه و اسرائیل را آشکار می کند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала