هفت تانک اسرائیل منفجر گردید

© AFP 2023 / Jalaa MareyТанки Merkava израильской армии на Голанских высотах
Танки Merkava израильской армии на Голанских высотах - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2024
عضو شوید
مقاومت فلسطین از نابودی یک نظامی اسرائیلی و انهدام هفت دستگاه تانک مرکاوای اسرائیل در مناطق مختلف نوار غزه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، بریگاد نظامی عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) امروز جمعه اعلام کرد که یک نظامی اسرائیل را که در داخل خانه‌ای در شمال اردوگاه جبالیا واقع در شمال غزه سنگر گرفته بود هدف نشان زنان مقاومت قرار گرفت و کشته شد.
لوای القسام همچنین اعلام کرد که سه تانک مرکاوای قوای اسرائیل را با بمب "شواظ" در منطقه "تبت زارع" در شمال شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه منهدم کرده است.
Бывший президент США Дональд Трамп. Архивное фото  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2024
ترامپ در مورد اعتراضات حامیان فلسطین در نیویارک اظهار نظر کرد + ویدیو
مقاومت فلسطین همچنین در بیانیه دیگر خود اعلام کرد که یک تانک مرکاوا را با استفاده از بمب شواظ در محله "القصاصیب" در اردوگاه "جبالیا" واقع در شمال نوار غزه منفجر کرده است.
قطعات القسام، شاخه نظامی جنبش حماس طی بیانیه دیگر خود اعلام کرد که دو دستگاه تانک "مرکاوا4" قوای اسرائیل را با راکت "یاسین 105" در جاده "العجارمه" اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه هدف قرار داده است.
نیروهای القسام جنبش حماس همچنین اعلام کرد که یک تانک "مرکاوا 4" قوای اسرائیل را با بمب "شواظ" در شمال اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه منهدم کرده است.
مقاومت فلسطین امروز با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرده است که رزمندگان مقاومت هفت تانک مرکاوا قوای اسرائیل را تا این لحظه منهدم کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала