رئیس دومای روسیه پیام پوتین را به مقام های ایران داد: روسیه همراه با ایران عزادار است

© Sputnik / Mihail MetzelПрезидент России Владимир Путин
Президент России Владимир Путин  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2024
عضو شوید
رئیس دومای دولتی روسیه پیام رئیس جمهور این کشور را به مقام های ایرانی رساند: : فدراسیون روسیه متقاعد شده است که ایران بر همه آزمون ها پیروز خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، ویچسلاو ولودین، رئیس دومای دولتی، پیام ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را به ایران ابلاغ کرد، که فدراسیون روسیه متقاعد شده است که ایران بر همه آزمایش‌ها پیروز خواهد شد و به حرکت در مسیر تقویت حاکمیت ادامه خواهد داد.
ولودین امروز چهارشنبه در مراسم بدرودگویی با سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید ایران شرکت کرد. ولودین به نمایندگی از رئیس جمهور فدراسیون روسیه به نمایندگی از فدراسیون روسیه در مراسم عزاداری که امروز در تهران برگزار می شود، شرکت کرده است.
وداع با ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید ایران در تهران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2024
چندرسانه ای
نگاره های از بدرودگویی مردم با ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید ایران در تهران
در پیام سرویس مطبوعاتی دومای دولتی آمده است: ""روسیه همراه با ایران عزادار است و ما یاد و خاطره رئیس جمهور را به عنوان یک سیاستمدار برجسته، یک وطن پرست واقعی کشورش و یک دوست واقعی، حرکت مطمئن در مسیر توسعه پایدار ملی و تقویت حاکمیت دولت حفظ خواهیم کرد".
یادآوری می کنیم، که چرخبال حامل ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دیگر مقام های این کشور در 29 ماه ثور در شمال غرب کشور در منطقه ورزگان فروافتاد. محسن منصوری معاون رئیس‌جمهور ایران صبح روز 30 ثور گزارش‌ها مبنی بر جان باختن رئیس‌جمهور و هیئت همراه در رویداد فروافتادن بالگرد را تأیید کرد. این هیئت پس از سفر به آذربایجان در حال بازگشت بود که رئیسی و همکار آذربایجانی اش الهام علی اف در مراسم گشایش مجتمع برق آبی گیز گالاسی و راه اندازی مجتمع برق آبی خدافرین در رودخانه مرزی اراکس شرکت کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала