نشست مقام‌های نظامی و اطلاعاتی طالبان پس از کشته شدن 6 جنگجوی شان در کندهار

© Sputnikتجلیل از یکسالگی خروج نیروهای امریکایی از افغانستان در کندهار و بدخشان
تجلیل از یکسالگی خروج نیروهای امریکایی از افغانستان در کندهار و بدخشان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2024
عضو شوید
در پی انفجار روز گذشته در کندهار و کشته شدن دست‌کم شش جنگ‌جوی طالبان، مقام‌‌های بلندپایه امنیتی و نظامی این گروه گردهم آمدند و درباره ای اوضاع این ولایت گفت‌وگو کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از هشت صبح، دفتر رسانه‌های ولایت کندهار طالبان روز سه‌شنبه، 1 جوزا، با نشر خبرنامه‌ای از تشکیل این نشست امنیتی با حضور حاجی ملا، والی، سمیع‌الله حزب‌الله، فرمانده امنیه، شیراحمد تواب، فرمانده سپاه 205 البدر، دیگر مسئولان بلندپایه امنیتی این گروه، فرمانده‌هان و آمران حوزه‌ها خبر داده است.
در این نشست بر اجرایی کامل وظایف مسئولان این گروه در کندهار تأکید و گفته شده است که گشت‌زنی‌ نیروها در ساحات مختلف کندهار باید منظم شود و افزایش پیدا کند تا دیگر رویداد امنیتی در این شهر رخ ندهد.
شهر کندهار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2024
کشته و زخمی شدن پانزده تن در انفجاری در کندهار
در خبرنامه آمده است: "به [جنگ‌جویان] تجهیزات و آموزش داده و نیازهای‌شان برآورده شده است و باید از آن‌ در تأمین امنیت کار بگیرند".
در این نشست،‌ حیات‌الله مبارک، معاون والی کندهار طالبان به آمران تمام‌ حوزه‌های شهر کندهار این گروه دستور داده است که همه‌روزه حاضری بگیرند و جنگ‌جویان این گروه را متوجه وظایف‌شان کنند‌.
در این نشست امنیتی بر مجازات جنگ‌جویان و فرماندهانی تأکید شده است که در انجام مسئولیت‌های‌شان غفلت می‌کنند.
این نشست امنیتی در حالی برگزار می‌شود که حوالی ساعت 7:00 بامداد روز دوشنبه، 31 ثور، نیروهای طالبان در ساحه اده کابل شهر کندهار هدف انفجار ماین قرار گرفتند‌.
در آن انفجار، دست‌کم شش جنگ‌جوی طالبان کشته و 15 تن دیگر‌ زخمی شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала