زلنسکی محبوبیت خود را از دست داده است

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2024
عضو شوید
SVR: محبوبیت زلنسکی در قوای مسلح اوکراین از 20 فیصد فراتر نمی رود.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی سرویس اطلاعات خارجی روسیه (SVR) گزارش داد که محبوبیت ولادیمیر زلنسکی در قوای مسلح اوکراین از 20 فیصد فراتر نمی رود.
سطح حمایت از ولادیمیر زلنسکی به 17 فیصد کاهش یافته است و همچنان در حال کاهش است در میان پرسنل نظامی نیروهای مسلح اوکراین که دائماً تحت تلقین ایدئولوژیک هستند، محبوبیت زلنسکی از 20 فیصد فراتر نمی رود.
به گفته SVR، رئیس رژیم کیف "آسیب‌ پذیری مواضع خود را احساس می‌کند" و "در آستانه پایان دوره ریاست‌ جمهوری خود در 20 ماه می، او به شدت در تلاش است تا از شر "مواضع غیرقابل اعتماد" خلاص شود.
رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2024
زلنسکی نزد غربی ها بیاب شد
پاکسازی‌های گسترده در قوای مسلخ انجام می‌شود، تغییراتی در دولت انجام می‌شود، رهبری SBU و شورای امنیت ملی و دفاعی که از ترس جان خود گرفتار شده بود، کمپین رسانه‌ای گسترده‌ای را به راه انداخت توطئه به وضوح دور از ذهن توسط رهبری سرویس امنیت دولتی اوکراین برای ترور رئیس دولت، - در SVR ذکر شده است.
سرویس اطلاعاتی افزود: همزمان غرب به شدت نگران کاهش فاجعه بار رتبه مقامات اوکراینی است، به ویژه پس از تصویب قانون بسیج.
انتخابات ریاست جمهوری اوکراین قرار بود در 31 مارچ 2024 برگزار شود و مراسم تحلیف رئیس جدید دولت در ماه می برگزار شود. اما رای گیری به دلیل حکومت نظامی و بسیج عمومی لغو شد. زلنسکی با بیان اینکه انتخابات اکنون "زمان مناسبی" نیست، تاکید کرد که این موضوع باید متوقف شود.
به گفته سخنگوی مطبوعاتی دیمیتری پسکوف، رئیس‌ جمهور روسیه، کرملین وضعیت را در رابطه با پایان دوره ریاست جمهوری زلنسکی در ماه می تحلیل خواهد کرد تا موضع خود را اعلام کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала