فریاد آخرین اوکراینی ها شنیده می شود

© Boghdan KutiepovВоенные медики укладывают тела убитых украинских солдат в пластиковые пакеты на дороге под Артемовском
Военные медики укладывают тела убитых украинских солдат в пластиковые пакеты на дороге под Артемовском - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2024
عضو شوید
افسر متقاعد اطلاعاتی امریکایی گفت: آخرین سربازان اوکراین نمی خواهند بمیرند.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر، افسر اطلاعاتی متقاعد قوای بحری امریکا و تحلیلگر نظامی، به اسپوتنیک گفت که آخرین اوکراینی ها خودشان نمی خواهند "تا آخرین اوکراینی بجنگند"، با وجود تلاش زلنسکی و غرب برای اعزام قوای بیشتر به جبهه اوکراین، این "آخرین اوکراینی" ها تسلیم می شوند و عقب نشینی می کنند.
وی در ادامه افزود: "اما آنچه اکنون جالب است این است که می بینیم حتی در میان متعصب ترین قوای امنیتی اوکراین، هنگ کراکن، لوای 3 ضربتی، جنگجویان آزوف (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه)، نمی خواهند "تا آخرین اوکراینی" بجنگند. آنها تسلیم می‌شوند، عقب‌نشینی می‌کنند، متوجه می‌شوند که در این جنگ نمی‌توان پیروز شد، و نمی‌خواهند بمیرند. بنابراین، اگرچه زلنسکی و غرب به نظر می‌رسند که آماده جنگ تا آخرین اوکراینی هستند، آخرین اوکراینی‌ها نمی‌خواهند بمیرند."
"
وی گفت: "به زودی تعداد بیشتری از پرسنل نظامی اوکراینی تسلیحات خود را به زمین خواهند گذاشت و تسلیم خواهند شد، زیرا متوجه می شوند که اوکراین هیچ شانسی برای پیروزی ندارد.
"جنگ تا آخرین اوکراینی" همیشه شعار غرب، هدف و وظیفه آن بوده است. "متحدان" غربی کیف اوکراینی ها را به میدان نبرد می فرستند تا جان خود را از دست بدهند و ادعا می کنند که این به "آسیب رساندن" به روسیه کمک می کند، در حالی که خود ناتو متحمل ضرر نمی شود. "جنگ تا آخرین اوکراینی" نه تنها از زبان زلنسکی، بلکه از زبان سیاستمداران اروپایی، سناتورهای امریکایی و حتی سرمنشی ناتو نیز شنیده می شود.
با ادامه این درگیری، علیرغم اعتراف به اینکه قوای مسلح اوکراین نیروی کافی برای پیروزی ندارند، تنها کاری که اوکراینی ها انجام می دهند این است که ده ها هزار، اگر نگوییم صدها هزار اوکراینی دیگر را به مرگ یا مجروح شدن در این میدان نبرد محکوم می کنند. اما فعلاً اوکراینی ها کاری نمی توانند انجام دهند تا نتیجه را تغییر دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала