تعرض قوای روسیه در منطقه عملیات خاص، غرب را نگران کرده است

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие Южной группировки войск заряжают артиллерийское орудие "Гиацинт-Б" для боевой работы в зоне проведения специальной военной операции
Военнослужащие Южной группировки войск заряжают артиллерийское орудие Гиацинт-Б для боевой работы в зоне проведения специальной военной операции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2024
عضو شوید
کورتن سیاستمدار بریتانیایی: پیشروی قوای روسیه در منطقه عملیات ویژه خشم محافل سیاسی و مطبوعات غربی را برانگیخته است.
به گزارش اسپوتنیک، دیوید کورتن سیاستمدار بریتانیایی و رهبر حزب میراث در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که پیشروی قوای مسلح روسیه در منطقه عملیات ویژه خشم محافل سیاسی و مطبوعات غربی را برانگیخته است.
وی در ادامه افزوده گفت: "جهانی‌گرایان در دولت‌های غربی و رسانه‌های مرکزی که از رژیم زلنسکی حمایت می‌کنند، به طور فزاینده‌ای از این خبر به خشم می‌آیند."
"
کورتن همچنین تاکید کرد که قوای روسیه اکنون قادر است به سرعت در سراسر خط مقدم جبهه پیشروی کند.
وزارت دفاع روز 17 ماه می (جمعه) گزارش داد که قطعات نظامی روسی "شمال" در ظرف یک هفته 12 شهرک را در منطقه خارکف آزاد کرده است. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که این کشور هر روز در نبردهای در این راستا به نتایج خوب دست می یابد. وی افزود: "روسیه فعلاً هیچ برنامه ای برای تصرف خارکف ندارد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала