افسر پیشین اطلاعاتی امریکا: غرب به اوکراین فرصت یورش متقابل را نخواهد داد

© AP Photo / Alex BabenkoУкраинские военные переносят раненого сослуживца
Украинские военные переносят раненого сослуживца - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2024
عضو شوید
افسر پیشین اطلاعاتی ایالات متحده امریکا می گوید، که که پشتیبانی غرب به اوکراین کمکی نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر، افسر بازنشسته اطلاعات تفنگداران دریایی امریکا و تحلیلگر نظامی، به اسپوتنیک گفت: پشتیبانی نظامی اضافی غرب به هیچ وجه به اوکراین کمک نمی کند و فرصت ضد یورش را برای آن فراهم نمی کند.
Избранный президент РФ Владимир Путин на церемонии инаугурации в Кремле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2024
پوتین: روسیه هرگز گفت و گو درباره ای اوکراین را رد نکرده است
ریتر گفت: "جالب است که ببینیم رسانه های غربی در نهایت چگونه از واقعیت آنچه در میدان جنگ رخ می دهد بیدار می شوند. آنها هنوز معتقدند آنچه در میدان جنگ اتفاق می افتد را می توان تغییر داد. آنها می گویند که اگر غرب به سادگی کمک کافی به اوکراین بدهد، اوکراین می تواند به حفظ خط و شاید حتی انجام یک ضد یورش آینده بازگردد. این اشتباه است".
یادآوری می کنیم، که روسیه بر این باور است که ارسال تسلیحات به اوکراین در حل و فصل تداخل دارد، کشورهای ناتو را مستقیماً در درگیری دخالت می دهد و "با آتش بازی می کند".
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. به گفته وی، ایالات متحده و ناتو مستقیماً در این درگیری دخالت دارند، از جمله نه تنها با تهیه سلاح، بلکه با آموزش پرسنل در بریتانیای کبیر، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها. کرملین اعلام کرد، که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب کمکی به مذاکرات نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала