تصمیم پوتین و شی جین پینگ در مورد دالر و زلنسکی

© Sputnik / Sergey Bobylev/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и председатель Китайской Народной Республики Си Цзиньпин на заседании Совета глав стран-участниц ШОС в расширенном составе в Самарканде, Узбекистан
Президент РФ Владимир Путин и председатель Китайской Народной Республики Си Цзиньпин на заседании Совета глав стран-участниц ШОС в расширенном составе в Самарканде, Узбекистан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2024
عضو شوید
پوتین پس از سفر خود به چین با رسانه ها در مورد زلنسکی و سرنوشت دالر صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پوتین پس از سفر خود به چین طی کنفرانس مطبوعاتی گفت که روسیه با چه کسی برای حل مناقشه اوکراین مذاکره خواهد کرد، ایالات متحده چقدر از وضعیت ذخیره دالر عاید کسب کرد و چرا بلوسف جایگزین شویگو شد.
قابل ذکر است که ولادیمیر پوتین طی کنفرانس مطبوعاتی پس از سفر دولتی خود به چین در این مورد و موارد دیگر صحبت کرد. اظهارات کلیدی رئیس جمهور در مطالب اسپوتنیک آمده است.
"
آیا زلنسکی مشروع است؟
پوتین تاکید کرد: مشکل مشروعیت ولادیمیر زلنسکی به عنوان رئیس جمهور اوکراین پس از پایان دوره ریاست جمهوری او باید توسط سیستم های سیاسی و حقوقی خود اوکراین حل شود. او به این سوال درباره مشروعیت زلنسکی پس از 20 می پاسخ داد.
رهبر روسیه خاطرنشان کرد که قانون اساسی اوکراین "همه گزینه‌ها را دارد".
پوتین همچنان تاکید کرد که مشروعیت رئیس اوکراین برای مسکو در صورت امضای هر گونه اسناد مهم است.
آیا مذاکره در مورد اوکراین امکان پذیر است؟
رئیس جمهور توافقات استانبول را مبنای مذاکرات احتمالی برای حل مناقشه خواند.
پوتین گفت: ما برای مدت طولانی، تقریباً یک ماه و نیم مذاکره کردیم - ابتدا در مینسک، سپس در استانبول به توافقاتی رسیدیم، طرف اوکراینی عصاره ای از این اسناد را امضا کرد بر اساس چه چیزی نمی توان در مورد این موضوع بحث کرد و نه بر اساس وضعیت واقعی."
رئیس جمهور روسیه در نشست سران سازمان همکاری شانگهای - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2024
فقط پوتین تاریخ ختم عملیات ویژه در اوکراین را تعیین می کند
پوتین یادآور شد که از روسیه خواسته شد تا در بهار 2022 نیروهای خود را از کیف خارج کند، زیرا "اگر طرف مقابل اسلحه به سر داشته باشد، نمی توان اسناد را امضا کرد." پس از آن، تمام توافقات "به سطل زباله انداخته شد" و غرب در موضع "اعمال شکست استراتژیک به روسیه" قرار گرفت.
پوتین کنفرانس مربوط به مشکل اوکراین را که قرار است بدون مشارکت روسیه در سوئیس برگزار شود، تلاشی برای تحمیل شرایط خاصی به مسکو خواند.
پوتین کنفرانس مربوط به چالش های اوکراین را که قرار است بدون مشارکت روسیه در سوئیس برگزار شود، تلاشی برای تحمیل شرایط خاصی به مسکو خواند.
رئیس دولت توضیح داده گفت که روسیه متهم است که نمی‌خواهد شرکت کند، بنابراین آنها ما را دعوت نمی‌کنند، و شما می‌پرسید که خوب، چرا من حالا می‌خواهم به آنجا برویم.
وی تاکید کرد که روسیه در هر بحث از واقعیت‌هایی که "در صحنه شکل می‌گیرد" عمل خواهد کرد.
در همین راستا، رهبر روسیه خاطرنشان کرد که کشورهای غربی از روسیه می خواهند که اصول المپیسم را رعایت کند، در حالی که خودشان این اصول را نقض می کنند.
آنها خودشان نقض می کنند، از جمله در این مورد - در رابطه با روسیه، حتی اجازه نمی دهند که ورزشکاران ما در عملیات المپیک با بنر خود، با پرچم و سرود خود اجرا کنند، اما آنها از ما می خواهند، قوانین را که آنها انجام می دهند، رعایت کنیم به ما دیکته می کنند. دوستان عزیز، ما تا این حد پیش نخواهیم رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала