- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سرنگونی 11 پهپاد اوکراینی در پنج منطقه از سوی نیروهای پدافند هوایی روسیه

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Зенитный ракетный комплекс "Стрела-10" второго армейского корпуса Южной группировки войск на Южном направлении
Зенитный ракетный комплекс Стрела-10 второго армейского корпуса Южной группировки войск на Южном направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2024
عضو شوید
نیروهای پدافند هوایی روسیه در شب گذشته 11 پهپاد اوکراینی را در پنج منطقه سرنگون کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که سامانه‌های پدافند هوایی شب گذشته یک موشک توچکا-یو اوکراینی و بیش از ده پهپاد را بر فراز خاک روسیه سرنگون کردند.
Боевая работа артдивизиона ЦВО на Авдеевском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سرنگونی سه موشک اتکمز، 43 موشک وامپیر و اولخا و 26 پهپاد اوکراینی
در پیام این وزارت آمده است: "در جریان شب گذشته، تلاش‌های بیشتر رژیم کیف برای انجام یورش های تروریستی با استفاده از پهپادهای نوع هواپیما، سامانه راکت پرتاب چندگانه ویلخا و سامانه موشکی تاکتیکی توچکا-یو بر هدف های در قلمرو فدراسیون روسیه متوقف شد".
این وزارت در ادامه نوشته است: "بدین ترتیب یک توچکا یو، دو گلوله ویلخا میلرز و یک پهپاد بر فراز منطقه بلگورود سرنگون شدند. دو پهپاد در آسمان کریمه رهگیری و چهار پهپاد نابود شدند. دو دستگاه دیگر بر فراز منطقه تولا سرنگون شد، هر کدام یکی بر فراز بریانسک و کالوگا سرنگون شدند".
یادآوری می کنیم، که نیروهای مسلح اوکراین تقریباً هر روز مناطق مرکزی و مرزی روسیه را گلوله باران می کنند، یورش های پهپادی و خرابکاری انجام می دهند. پدافند هوایی پیهم یورش های دشمن را پس می زنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала