در امریکا ماه های آینده برای اوکراین را تعیین کننده می دانند

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Белого дома в Вашингтоне, США
Здание Белого дома в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2024
عضو شوید
مقام های امریکایی بر این باور اند، که ماه های آینده می تواند نتیجه درگیری در اوکراین را تعیین کند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه امریکایی نیویورک تایمز می نویسد: این احساس رو به رشد در دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده وجود دارد که چند ماه آینده می تواند در درگیری در اوکراین تعیین کننده باشد و کیف و مسکو در مقطعی می توانند درباره آتش بس گفت و گو کنند.
Избранный президент РФ Владимир Путин на церемонии инаугурации в Кремле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2024
پوتین: روسیه هرگز گفت و گو درباره ای اوکراین را رد نکرده است
این نشریه می نویسد، که با شماری از مقام های ایالات متحده و کشورهای متحد مصاحبه کرده است: "در دولت بایدن احساس فزاینده‌ای وجود دارد که چند ماه آینده می‌تواند تعیین‌کننده باشد زیرا ممکن است هر دو طرف در نهایت درباره آتش‌بسی مشابه آنچه که در سال 1953 به خصومت‌های فعال در کره پایان داد - یا صرفاً برای توقف درگیری - گفت و گو کنند".
یادآوری می کنیم، که مسکو بارها اعلام کرده است، که برای گفت و گو آماده است، اما کیف ممنوعیتی را برای آنها در سطح قانونگذاری معرفی کرده است. غرب از روسیه برای گفت و گو دعوت می کند که مسکو برای آن آمادگی نشان می دهد، اما در عین حال غرب امتناع دائمی کیف از شرکت در گفت و گو را نادیده می گیرد.
پیش از این، کرملین اعلام کرد، که در حال حاضر هیچ پیش نیازی برای انتقال وضعیت در اوکراین به یک مسیر صلح آمیز وجود ندارد. همانطور که کرملین اعلام کرد، وضعیت در اوکراین می تواند به سوی مسالمت آمیز حرکت کند، مشروط بر اینکه همه خواسته های مسکو به خوبی در نظر گرفته شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала