نخستینگی ها از دیدگاه نامزد وزیر دفاع روسیه

© Sputnik / Evgenya Novozhenina /  مراجعه به بانک تصاویر Помощник президента России Андрей Белоусов
Помощник президента России Андрей Белоусов  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2024
عضو شوید
نامزد وزیر دفاع روسیه گفت، که همه مسائل در وزارت دفاع در نخستینگی قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، اندری بلوسوف نامزد پست وزیر دفاع روسیه در نشست عمومی شورای فدراسیون درباره ای زمینه های نخستینگی ها کار این بخش صحبت کرد.
وی تأکید کرد: "البته من آغاز به آشنایی با موارد کردم، همه مسائل در آنجا در نخستینگی هستند، به سادگی هیچ چیز دیگری وجود ندارد".
به گفته بلوسوف، یکی از مهمترین وظایف، تهیه سلاح به گروه های نظامی روسیه در منطقه عملیات ویژه است. ما در مورد تامین مدرن ترین تجهیزات، به ویژه مهمات توپخانه، موشک، حفاظت شخصی، ارتباطات ویژه، هواپیماهای بدون سرنشین و تجهیزات جنگ الکترونیک صحبت می کنیم.
Избранный президент РФ Владимир Путин на церемонии инаугурации в Кремле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2024
گمارش اعضای جدید دولت روسیه از سوی پوتین
بلوسوف افزود، که ساخت سلاح های جدید و دیگر نیاز به برنامه ریزی روشن و هماهنگ دارد.
به گفته وی، همه پیشرفت‌های پیشرفته و رویکردهای مؤثر باید برای رسیدن به پیروزی و تضمین حل وظایف ارتش روسیه تلاش کنند.
نامزد پست وزیر دفاع افزود، که برای پیشی گرفتن از نیروهای مسلح اوکراین، لازم است روش‌های جدیدی برای عملیات رزمی ایجاد شود.
وی خاطرنشان کرد، که دشمن به سرعت در حال یادگیری است و وضعیت مربوط به استفاده از فناوری های مدرن تر به معنای واقعی کلمه هر هفته تغییر می کند.
بلوسوف همچنین گفت: اولویت دیگر به عنوان سرپرست وزارت دفاع باید کادرسازی نیروهای مسلح باشد. وی در عین حال به طور جداگانه تاکید کرد که بحث بسیج نیست. بلوسف پرداخت به موقع به پرسنل نظامی و تامین مسکن را از دیگر موضوعات مهم عنوان کرد.
وی افزود: "مشکلاتی در پیوند با در دسترس بودن خدمات پزشکی توسط نهادهای غیرنظامی برای پرسنل نظامی وجود دارد. افزون بر این، نامزد تصدی پست وزارت بر لزوم افزایش کارایی اجرای دستورات دفاعی کشور به منظور تامین کامل انواع کمک هزینه‌ها برای پرسنل رزمی ارتش روسیه تاکید کرد".
بلوسوف خاطرنشان کرد: ". البته آنچه لازم است، گذار تدریجی به اصل هنجاری این کار است، وزارت دفاع از سال 2018 درگیر بوده است، من زمانی دستی در شروع این روند داشتم".
به گفته وی، همچنین تقویت کنترل قیمت گذاری در این حوزه ضروری است. افزون بر این، بلوسوف به موضوع آموزش نظامی اشاره کرد و خاطرنشان کرد، که مشکلات خاصی نیز در اینجا انباشته شده است.
وی تاکید کرد، که سرگئی شایگو، وزیر دفاع پیشین، کارهای زیادی در این زمینه انجام داده است، اما باید به طور مداوم در کانون توجه قرار گیرد و به طور مداوم توسعه یابد، به ویژه با در نظر گرفتن تجربه عملیات ویژه.
نامزد پست وزیری افزود: ولادیمیر پوتین وظیفه تضمین ادغام کامل اقتصاد نیروهای مسلح در اقتصاد کشور را تعیین کرده است که مستلزم افزایش کارایی هزینه های نظامی است.
او چنین روشنی انداخت: "می خواهم تاکید کنم: بهینه سازی به معنای کاهش بی رویه نیست. بهینه سازی، اول از همه، به معنای افزایش کارایی است تا هر روبل پول بودجه ای که شهروندان ما در نهایت می پردازند، حداکثر اثر را به همراه داشته باشد. این امر در مورد مواد غذایی، تولید، تامین تجهیزات و سلاح های جدید نظامی و کارمندان صدق می کند".
یادآوری می کنیم، که یکشنبه گذشته، ولادیمیر پوتین فهرستی از نامزدان پست در سازمان های مجری قانون را به شورای فدراسیون فرستاد. نزدیک به همه رئیسان وزارتخانه‌ها پست‌های خود را حفظ کردند. آندری بلوسوف از سال 2006 در خدمت دولتی بوده است. وی در سال های 1385 تا 1387 معاون توسعه اقتصادی وزارت کشور بود. در سال 2008-2012، بلوسوف مدیر بخش اقتصاد و دارایی دولت روسیه شد. وی در سال های 2012-2013 به عنوان وزیر توسعه اقتصادی مشغول به کار شد. در جون 2013، بلوسوف دستیار رئیس جمهور شد و در جون 2018 به این سمت گماشته شد. در جنوری 2020، اندری بلوسوف سمت معاون نخست نخست وزیر را دریافت کرد. به نوبه خود، سرگئی شایگو، رئیس پیشین وزارت دفاع، به عنوان دبیر شورای امنیت گماشته شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала