مسکو دوبی را شکست می دهد

© Sputnik / Ramil SitdikovЗдание Министерства иностранных дел РФ и Московский международный деловой центр "Москва-Сити" в Москве
Здание Министерства иностранных дел РФ и Московский международный деловой центр Москва-Сити в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2024
عضو شوید
اکنون مسکو از نظر حجم ساخت و ساز آسمان خراش های مسکونی به دوبی رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، در مسکو و دبی حجم ساخت آسمان خراش های مسکونی برابر است. این در نتایج یک مطالعه توسط شرکتAeon Development و آژانس املاک و مستغلاتNF Dom (بخشی ازNF Group) که ایزوستیا در 13 می بررسی کرد، بیان شده است.
به گفته کارشناسان در هر دو شهر 6 میلیون متر مربع مسکن در دست ساخت و اجرا وجود دارد. متر از املاک و مستغلات در ساختمان های بلند. مساحت متوسط ​​یک آپارتمان در امارات متحده عربی 45 متر مربع است. متر بیشتر از برج های مسکو است و تقاضای اصلی برای قطعات و استودیوهای یک اطاقه با فرمت بزرگ است.
Музей будущего в Дубае, ОАЭ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2022
افتتاح موزیم آینده در دبی
در مجموع 73 پروژه در دبی در حال اجراست که در آنها 54.2 هزار آپارتمان طراحی شده است. در بازار مسکو، تعداد پروژه ها 54 مجتمع با آسمان خراش های تجارتی، تجاری + و کلاس های نخبه (لوکس و پریمیوم) است. در همان زمان، تعداد قطعات در پایتخت روسیه بسیار بیشتر است: حدود 93 هزار آپارتمان و آپارتمان طراحی شده است. میانگین قیمت هر متر مربع متر 515 هزار روبل در هر 1 متر مربع است. متر
تحلیلگران خاطرنشان کردند که در مسکو روند افزایشی به سمت افزایش تعداد مجتمع های مسکونی بلند مرتبه تجاری و کلاس برتر وجود دارد. به گفته آنها، این روند به این دلیل است که درک خود از مسکن گران به طور چشمگیری در حال تغییر است: اگر قبلاً در ذهن خریدار، یک آپارتمان با بودجه بالا فقط باید در یک خانه باشگاهی در مرکز شهر واقع شود، اکنون او آماده پرداخت هزینه ارتفاع است.
دیمیتری استاروستین شریک مدیر شرکت توسعهAeon ، توجه خود را به این واقعیت جلب کرد که در کلاس تجارتی آسمان خراش ها فعلاً عادی شده اند ، در حالی که در بخش با بودجه بالا چنین محصولی تازه شروع به شکل گیری کرده است.
مسکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2024
تیراندازی در تالار کروکوس سیتی در مسکو
"تا همین اواخر، ساختمان های بلند گران قیمت منحصرا توسط آپارتمان ها در مرکز تجاری شهر مسکو ارائه می شد. آسمان‌خراش‌های ممتاز ساختارهای فنی پیچیده‌ای هستند که نیاز به سرمایه‌گذاری‌های کلان دارند و هر توسعه‌دهنده‌ای چنین پروژه‌ای را انجام نمی‌دهد. اما ما شاهد تقاضای بالایی در میان خریداران برای مفهوم "شهر چند سطحی" هستیم. ارتفاع بالا مترادف با مجموعه کاملی از زیرساخت‌ها است که در فاصله‌ای پیاده‌روی قرار دارند. البته ویژگی‌های منظره، ترکیبی از معماری نوآورانه و حیاط‌های سبز و حتی فاصله زیاد بین ساختمان‌ها در حال حاضر بسیار مهم است.
به گفته تحلیلگران، در دبی حداکثر تقاضا برای استودیوها و زمین های بزرگ یک اتاقه است، در حالی که ساختار معاملات مسکو تحت سلطه فرمت دوگانه است - % از تمام خریدها، % دیگر برای آپارتمان های یک خوابه % است. برای "سه روبل"، استودیو – 11%، آپارتمان با چهار یا بیشتر اتاق خواب 6% محاسبه شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала