اتفاق که قوای مسلح اوکراین در جوار خارکف روبرو شد

© Sputnik / Igor RussakДесантники ВДВ на боевой машине десанта БМД-2 во время летно-тактических учений в Псковской области
Десантники ВДВ на боевой машине десанта БМД-2 во время летно-тактических учений в Псковской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2024
عضو شوید
اوکراینی ها همدیگر را مقصر می دانند. رسانه ها فاش کردند که نیروهای مسلح اوکراین در نزدیکی خارکف به چه اتفاقی روبرو شده اند.
به گزارشNYT : قوماندانی قوای مسلح اوکراین یکدیگر را مسئول شکست در منطقه خارکف می دانند.
نیویارک تایمز خبر داده است که افسران قوماندان قوای مسلح اوکراین یکدیگر را مسئول شکست های منطقه خارکف می دانند.
Пожар на складе боеприпасов в городе Балаклея Харьковской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2024
حملات جدید روسیه به خارکف
در این مطلب آمده است: "در برخی مناطق، سربازان قوای مسلح اوکراین در حال عقب‌نشینی هستند و قوماندانان اوکراینی یکدیگر را به خاطر شکست‌ها سرزنش می‌کنند".
همانطور که خبرنگاران به نقل از کارشناسان نظامی خاطرنشان کردند، حمله روسیه در منطقه کیف را در موقعیت بسیار خطرناکی قرار داده است که نیروهایش قبلاً به دلیل مشکلات کمک های غرب تخلیه شده بودند.
وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه گزارش داد که پرسنل نظامی روسیه از گروه نیروهای شمال در جریان 24 ساعت به عمق نیروهای دشمن پیشروی کردند و گاتیشچه، کراسنویه، مورخووتس و اولینیکوو را در منطقه خارکف آزاد کردند. روز قبل، بوریسوفکا، اوگورتسوو، پلتنفکا، پیلنایا و استرلچیا در همان منطقه آزاد شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала