عواقب حمله قوای اوکراین به ساختمان مسکونی در روسیه+ ویدیو

© Sputnik / Konstantin ChalabovПоказательный пуск ракеты из тактического комплекса "Точка-У" на полигоне Луга в Ленинградской области в День ракетных войск и артиллерии
Показательный пуск ракеты из тактического комплекса Точка-У на полигоне Луга в Ленинградской области в День ракетных войск и артиллерии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از حمله تروریستی به ساختمان مسکونی شهر بلگورود با استفاده از دستگاه راکت تاکتیکی توچکا یو، دستگاه راکت پرتاب چندگانه آلدر و RM-70 ومپایر خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، آخرین طبقه و سقف اطاق زیر شیروانی در یک ساختمان بلند در بلگورود که در اثر حمله قوای مسلح اوکراین آسیب دیده بود، فروریخت.
به گزارش خبرنگار اسپوتنیک که در محل حادثه حضور دارد، اطاق زیر شیروانی و سقف در جریان عملیات جستجو فرو ریخت. در آن زمان ممکن بود افرادی در زیر آوار باشند، اما به گفته ساکنان محلی، تا آن لحظه از غیرنظامیانی که به پاکسازی آوار کمک کردند، خواسته شد محل را ترک کنند. یک شاهد عینی نیز به اسپوتنیک گفت که در آن لحظه امدادگران را روی آوار ندیده است.
وزارت دفاع روسیه از حمله تروریستی به ساختمان مسکونی شهر بلگورود با استفاده از دستگاه راکت انداز تاکتیکی توچکا یو، دستگاه های راکت پرتاب چندگانه آلدر و RM-70 ومپایر خبر داد.
دستگاه های دافع هوایی روسیه در حین دفع این حمله، 6 راکت توچکا یو، چهار راکت ومپایر و دو راکت ویلخا را منهدم کردند. قطعات یکی از راکت های ساقط شده توچکا یو به یک ساختمان مسکونی آسیب رساند.
وزارت شرایط غیرمترقبه روسیه گزارش داد که پس از ریزش ورودی ساختمان مسکونی در بلگورود، 12 نفر از جمله دو کودک از زیر آوار نجات یافتند.
زارت دفاع روسیه از حمله تروریستی اوکراین به منطقه مسکونی شهر بلگورود با استفاده از راکت های "توچکا-یو"، "اولخا" و "وامپایر" خبر داد. قطعات یکی از راکت های ساقط شده "توچکا یو" به یک ساختمان مسکونی در شهر بلگورود آسیب رساند.
در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: "حدود ساعت 11:40 به وقت مسکو، رژیم کیف با استفاده از دستگاه راکت تاکتیکی توچکا-یو، دستگاه های راکت انداز چندگانه "اولخا" و آر ام-70 "ومپایر" به مناطق مسکونی شهر بلگورود حمله تروریستی انجام داد."
قابل ذکر است که در جریان دفع حمله کیف توسط دافع هوایی، 6 راکت "توچکا یو"، چهار راکت "وامپایر" و دو راکت "اولخا" منهدم شد.
وزارت دفاع افزود: "قطعات یکی از راکت های ساقط شده گتوچکا یو" به یک ساختمان مسکونی در شهر بلگورود آسیب رساند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала