طبق اطلاعات موجوده فقط 19 نفر در بلگورود مجروح شد‌ه‌اند

© Photo / Official social media page of the mayor of Belgorod V. DemidovЗдание администрации Белгорода, поврежденное в результате взрыва БПЛА
Здание администрации Белгорода, поврежденное в результате взрыва БПЛА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2024
عضو شوید
در جریان وضعیت اضطراری در بلگورود، بر اساس اطلاعات موجوده فعلی، 19 نفر مجروح شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ در جریان انفجار در بلگورود، 19 نفر از جمله دو کودک در ابتدا مجروح شده اند.
ویاچسلاو گلادکوف والی بلگورود در کانال تلگرامی خود خبر داد که بر اساس اطلاعات اولیه، در مجموع 19 نفر در جریان حمله راکتی در بلگورود مجروح شدند که دو کودک نیز شامل آنها می شود.
بر اساس اطلاعات اولیه، در مجموع 19 نفر از جمله دو کودک مجروح شدند که توسط تیم های آمبولانس به شفاخانه های بلگورود منتقل شدند. در این پیام آمده است که وضعیت مجروحین توسط سرپرست وزارت صحت عامه روسیه در صورت لزوم، تحت نظر است.
گلادکوف تصریح کرد که کشته شدگان در نتیجه وضعیت اضطراری با خانه ای در بلگورود هنوز پیدا نشده اند.
او نوشت: "هنوز تلفات جانی ملاحظه نگردیده است".
پیش از این گلادکوف گزارش داده بود که بلگورود مورد هدف گسترده نیروهای مسلح اوکراین قرار گرفته است که در نتیجه تمام در های ورودی ساختمان ده طبقه فروریخته است. بر اساس انداخت دشمن، کمیته تحقیق دوسیه جنایی را تحریک نموده است.
وزارت دفاع روسیه گزارش داد که دستگاه دافع هوا ضمن دفع حمله تروریستی اوکراین، 6 راکت توچکا یو، چهار راکت خون آشام ام‌ال‌آر اس و دو فروند راکت ویلخا MLRS را منهدم کردند. قطعات یکی از راکت های ساقط شده توچکا یو به ساختمان مسکونی آسیب رسانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала