- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نابود شدن 3 تانک لئوپارد در منطقه عملیات نظامی ویژه از سوی نیروهای روسی

© Photo / 144th Guards Motor Rifle DivisionУничтоженный танк Leopard
Уничтоженный танк Leopard - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از نابود کردن سه تانک لئوپارد در منطقه عملیات ویژه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه به خبرنگاران گفت: "نیروهای روسیه سه تانک لئوپارد آلمانی را در منطقه عملیات ویژه نظامی نابود کردند".
РСЗО БМ-21 Град гвардейского мотострелкового полка ЦВО ведут огонь по позициям ВСУ на Краснолиманском направлении спецоперации - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2024
پس زدن پنج یورش نیروهای مسلح اوکراین در دونتسک/ سوختن دو تانک لئوپارد
در این گزارش آمده است: "تلفات دشمن بالغ بر 550 پرسنل نظامی، چهار دستگاه تانک، که سه دستگاه لئوپارد ساخت آلمان، یک نفربر زرهی M113 ساخت امریکا و 6 دستگاه خودرو بوده است".
پیش از این، رمضان قدیروف، رئیس چچن گفته بود، که نمایشگاه تجهیزات اسیر شده نیروهای مسلح اوکراین (AFU) در گروزنی آغاز شده است. نمونه هایی از خودروهای زرهی تولید اوکراین و نمونه هایی که از سوی کشورهای ناتو به نیروهای مسلح اوکراین منتقل شده اند در فضای باز در مرکز شهر به نمایش گذاشته شده است. هر کسی می تواند نمایشگاه ها را مشاهده کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала