شاد باد پوتین به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل جمهوری های دونتسک و لوهانسک

© Sputnik / Alexander Kazakov/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Избранный президент РФ Владимир Путин на церемонии инаугурации в Кремле
Избранный президент РФ Владимир Путин на церемонии инаугурации в Кремле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2024
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه در پیوند با دهمین سالگرد جمهوری خلق دونتسک و جمهوری خلق لوهانسک گفت، که روسیه صلح را به دونباس باز می‌گرداند.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور ولادیمیر پوتین دهمین سالگرد تشکیل جمهوری های دونتسک و لوهانسک را به باشندگان این جمهوریت ها شاد باد گفت.
رئیس دولت روسیه خاطر نشان کرد: "دوستان عزیز! من دهمین سالگرد تشکیل جمهوری خلق دونتسک را به شما شاد باد می گویم، مطمئن هستم که با هم قطعاً به موفقیت دست خواهیم یافت، صلح را به سرزمین دونتسک باز می گردانیم و سخت ترین مشکلات را حل خواهیم کرد. با هم پیروز خواهیم شد!".
وی تاکید کرد، که جمهوری خلق دونتسک امروز موضوع تمام عیار روسیه است. با پشتیبانی کل کشور و مردم، برنامه های مردمی در منطقه اجرا می شود، راه ها و خانه ها، موسسات بهداشتی و آموزشی ساخته و احیا می شود و تولیدات صنعتی و کشاورزی ایجاد می شود.
Военнослужащие зенитного ракетного полка, созданного в Лунинецком районе Брестской области для усиления системы ПВО Белоруссии на белорусско-украинской границе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سرنگونی 164 پهپاد و دو بمب اوکراینی/ گرفتن سنگرهای سودمند در دونتسک و لوهانسک از سوی نیروهای روسیه
پوتین یادآور شد، که به مدت هشت سال، در شرایط محاصره، گلوله باران و تحریکات نئونازی ها، ساکنان جمهوری از دونباس دفاع کردند و در سپتمبر 2022 "اراده تزلزل ناپذیری را ابراز کردند: با سرزمین مادری خود - روسیه باشند".
افزون بر این، در جریان همه پرسی در 11 می 2014، باشندگان جمهور خلق دونتسک عزم قوی خود را برای دفاع از حق خود برای زبان مادری، فرهنگ، توسعه آزاد و آمادگی برای مقاومت شجاعانه در برابر تجاوزات ملی گرایان که قدرت را در کیف به دست گرفته اند به تمام جهان نشان دادند.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: "دوستان عزیز! من دهمین سالگرد تشکیل جمهوری خلق لوهانسک را به شما شاد می گویم. امروز، همه مردم ما صمیمانه از شما پشتیبانی می کنند، کل کشور به جمهوری خلق لوهانسک کمک می کند. شرکت کنندگان در یک عملیات ویژه نظامی شجاعانه برای آزادی سرزمین های تاریخی ما، برای استقلال و امنیت میهن می جنگند".
پوتین تاکید کرد، که روسیه صلح را به دونباس باز خواهد گرداند.
افزون بر این، وی ابراز اطمینان کرد که جاده ها و ساختمان های مسکونی، مکتب ها و درمانگاهه ها، مراقبت های بهداشتی، موسسات آموزشی و فرهنگی و شرکت های صنعتی در جمهوری خلق لوهانسک ساخته و بازسازی خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала