- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سرنگونی 16 پهپاد و 21 گلوله ای وامپیر بر فراز خاک روسیه

© Sputnik / Press service of the Western Military District of the Russian Federation  /  مراجعه به بانک تصاویر Самоходный зенитный ракетно-пушечный комплекс (ЗРПК) наземного базирования "Панцирь-С1" во время учений
Самоходный зенитный ракетно-пушечный комплекс (ЗРПК) наземного базирования Панцирь-С1 во время учений - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2024
عضو شوید
نیروهای پدافند هوایی روسیه در سه منطقه در یک شب 16 پهپاد و 21 گلوله وامپیر را سرنگون کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که نیروهای پدافند هوایی روسیه در شب گذشته 21 راکت و 9 پهپاد را بر فراز منطقه بلگورود و همچنین 7 پهپاد را بر فراز مناطق کورسک و ولگوگراد نابود کردند.
Военнослужащие РФ на рабочих местах в машине ПВО  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سرنگونی 32 پهپاد، 7 بمب همر، 7 موشک وامپیر و کشته شدن بیش از 1000 سرباز اوکراینی
در پیام این وزارت آمده است: "در جریان شب گذشته، شماری از تلاش‌های رژیم کیف برای انجام یورش های تروریستی در قلمرو فدراسیون روسیه با بکارگیری از سامانه راکت پرتاب چندگانه RM-70 وامپیر و هواپیماهای بدون سرنشین از نوع هواپیما متوقف شد".
پیش از این، فرماندار منطقه بلگورود، ویچسلاو گلادکوف گزارش داده بود، که سامانه پدافند هوایی چندین هدف را در نزدیکی بلگورود سرنگون کرده است.
برپایه ای داده های نخستین، هشت غیرنظامی زخمی شدند.
یادآوری می کنیم، که نیروهای اوکراینی به طور منظم مناطق مرکزی و مرزی روسیه را گلوله باران می کنند، یورش های پهپادی و خرابکاری انجام می دهند. نیروهای مسلح در حال سرکوب گام های شان هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала