رئیس دونتسک در گفت و گو با اسپوتنیک احتمال "حذف" زلنسکی از سوی غرب را رد نکرد

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель Народного Совета ДНР Денис Пушилин
Председатель Народного Совета ДНР Денис Пушилин  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2024
عضو شوید
رئیس جمهوری دونتسک احتمال "حذف" رئیس جمهور اوکراین از سوی غرب پس از 20 می با از بین رفتن مشروعیت وی و همچنین احتمال کودتای نظامی را رد نکرد.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشیلین، رئیس جمهوری دونتسک در گفت و گو با اسپوتنیک گفت: "بنابراین، این وضعیت (در کشور) به ویژه به دلیل تغییر نام خانوادگی یا افراد در اوکراین تغییر نخواهد کرد. در اینجا اراده غرب، کشورهای غربی غالب است".
Танки M1 Abrams на международных военных учениях Summer Shield XIV в Латвии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوشیلین: جنگ افزارهای جدید غربی در دونباس دیده شده است
او در ادامه افزود: "من به نوبه خود بر این باورم، که سرنوشت زلنسکی در هر صورت غیرقابل رشک است. تا حد امکان و در حدی که موثر تلقی شود استفاده می شود. خوب، پس یک انشعاب معینی در جاده وجود دارد - از این واقعیت که او را از نظر نوعی انقلاب حذف می کنند، به طوری که روشن، زیبا و به طوری که دوباره به نوعی برای کسانی که اکنون هستند نشاط آور باشد. گمراه شده است. من در مورد ساکنان بقیه اوکراین صحبت می کنم که هنوز در تلاش هستند و امیدوارند اقدامات خوبی از طرف غرب، از ایالات متحده، نسبت به آنها انجام شود. یعنی این یک طرف توسعه رویدادهای بعدی در پیوند با زلنسکی است. اما من آن را رد نمی کنم، حتی تا زمان انحلال آن، و با تلاش برای سرزنش ما، روسیه انجام شود".
یادآوری می کنیم، که انتخابات ریاست جمهوری اوکراین قرار بود 31 مارچ 2024 برگزار شود و مراسم تحلیف رئیس جدید جمهور در ماه می برگزار شود. اما انتخابات به دلیل حکومت نظامی و بسیج عمومی لغو شد. زلنسکی با تاکید بر اینکه این موضوع باید به پایان برسد، گفت که انتخابات اکنون "زمان مناسبی" نیست. به گفته دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه، کرملین وضعیت را در رابطه با پایان دوره ریاست جمهوری زلنسکی در ماه می تحلیل خواهد کرد تا موضع خود را اعلام کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала