پارلمان روسیه میشوستین را بار دیگر به مقام صدراعظم قبلی تأیید نمود + ویدیو

© Sputnik / Dmitry Astakhov /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель правительства РФ Михаил Мишустин выступает с ежегодным отчетом правительства РФ в Государственной Думе РФ
Председатель правительства РФ Михаил Мишустин выступает с ежегодным отчетом правительства РФ в Государственной Думе РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2024
عضو شوید
دومای روسیه در جلسه علنی خود، پیش نویس قطعنامه در مورد تائید میخائیل میشوستین به مقام صدراعظم فدراسیون روسیه را تصویب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، 375 نماینده به تائید میشوستین به عنوان صدراعظم رای موافق و 57 نماینده رای ممتنع دادند. هیچ رای مخالف وجود نداشت.
در مرحله بعد، رئیس جدید کابینه باید حداکثر یک هفته پس از انتصاب خود، پیشنهادهای را در مورد ساختار دستگاه های اجرایی فدرال به رئیس جمهور ارائه کند. صدراعظم در جریان 14 روز، نامزدهای معاونان صدراعظم و وزرای فدرال را - به استثنای روسای بلوک نظامی و امنیتی و وزارت امور خارجه که رویه خاصی برای آنها اعمال می شود - برای تصویب به دومای کشوری روسیه ارائه می دهد.
مجلس نمایندگان حداکثر تا یک هفته در مورد نامزدهای معرفی شده توسط رئیس دولت تصمیم گیری می کند. افراد تایید شده توسط دوما از سوی رئیس جمهور فدراسیون روسیه به این سمت های وزارت منصوب می شوند
لئونید اسلوتسکی، رئیس کمیته امور بین‌الملل دوما قبلاً گفته بود ، ممکن است دو جلسه علنی برای تأیید اعضای دولت روسیه ضرور باشد.
روسای وزارت دفاع، سرویس امنیت فدرال، وزارت داخله، ستره محکمه، وزارت اوضاع اضطراری و وزارت امور خارجه پس از مشورت با مجلس شورای فدراسیون توسط شخص رئیس جمهور منصوب می شوند. پیش از این گزارش شده بود که ممکن است شورای فدراسیون در 15 ماه می جلسه فوق العاده برای بحث در مورد نامزدهای بلوک نظامی و امنیتی کابینه وزیران برگزار نماید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала