وزارت خارجه روسیه: نیروهای فرانسوی را در هر جای اوکراین باشد هدف قرار می دهیم

© Sputnik / Maksim Blinovماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه
ماریا زاخارووا سخنگوی  وزارت امور خارجه  روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2024
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: پای فرانسوی ها به جبهه اوکراین باز شود، هدف نیروهای روسی قرار خواهند گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه در خصوص اظهارات امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه درباره ای فرستادن نیرو به اوکراین اعلام کرد، که در صورتی که فرانسوی‌ها در منطقه درگیری ظاهر شوند، هدف نیروهای مسلح روسیه قرار خواهند گرفت.
Президент Франции Эммануэль Макрон во время саммита G7 в Круене, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2024
ماکرون فرستادن نیرو به اوکراین را در صورت پیشرفت روسیه رد نکرد
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش اظهارات امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه درباره ای فرستادن نیرو به اوکراین، گفت: "خود ماکرون نشان داده هدف از این لفاظی ها ایجاد نوعی "توهم راهبردی" در روسیه است. ما باید او را ناامید کنیم، و نقشه هایش را بی نتیجه بگذاریم، برای ما وضعیت بیش از حد قطعی و مشخص است. ما از مدت ها پیش وضعیت را تعیین ومشخص کردیم. اگر فرانسوی ها در منطقه درگیری ظاهر شوند، قطعا به هدفی برای نیروهای مسلح روسیه تبدیل خواهند شد. به نظر من پاریس شواهدی برای این موضوع دارد و می داند چه اتفاقی می افتد".
یادآوری می کنیم، که در ماه فیبروری امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گفت، که پاریس برای جلوگیری از "پیروزی روسیه در این جنگ" هر کاری انجام خواهد داد. در کنفرانسی درباره ای کمک به رژیم کیف، او موضوع انتقال نیروها به منطقه جنگی را مطرح کرد، اما نه رهبران اروپایی و نه مخالفان در کشورش از او پشتیبانی نکردند. در آغاز ماه مارچ، رئیس جمهوری فرانسه همچنین تاکید کرد، که فرانسه "هیچ محدودیت یا خط سرخی" در زمینه پشتیبانی از اوکراین ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала