غرب به شکست کامل اوکراین اعتراف کرد

© AP Photo / Joerg SaebachТанки Leopard 2 A6 на военном полигоне в Мюнстере. Архивное фото
Танки Leopard 2 A6 на военном полигоне в Мюнстере. Архивное фото  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2024
عضو شوید
غرب با کمک های اضافی خود، منجر به کشته شدن بیشتر نظامیان در صفوف قوای مسلح اوکراین خواهد شد و به اوکراین کمکی نخواهد کرد، زیرا اوکراین بهرحال شکست خواهد خورد.
به گزارش اسپوتنیک، اولا تونندر، دانشمند علوم سیاسی ناروی طی مقاله ای برای وب سایت Steigan نوشت که ادامه درگیری ها در اوکراین منجر به از دست دادن مناطق بیشتری از خاک این کشور خواهد شد.
این کارشناس گفت: "مشکل این است که هرچه درگیری بیشتر طول بکشد، روسیه قلمروهای بیشتری را کسب خواهد کرد و سربازان اوکراینی بیشتری کشته خواهند شد."
Здание министерства иностранных дел РФ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2023
وزارت خارجه روسیه سفیر ناروی در مسکو را احضار کرد
به گفته توناندر، کمک های اضافی غرب تنها منجر به کشته شدن بیشتر نظامیان در صفوف قوای مسلح اوکراین خواهد شد و به اوکراین کمکی نخواهد کرد، زیرا اوکراین بهرحال شکست خواهد خورد.
پیشتر، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در جریان کنفرانس موضوعی اطلاع داد که تلفات روزانه کیف به هزار نفر رسیده است. در مجموع، در سال 2024، اوکراین بیش از 111 هزار نفر را از دست داده است.
Начальник Главного управления разведки Министерства обороны Украины Кирилл Буданов  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2024
رئیس استخبارات: شکست اوکراین اعتراف دردناک است
فدراسیون روسیه پیشتر یادداشتی در خصوص ارسال سلاح به اوکراین برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد، هدف قانونی روسیه خواهد بود. وزارت امور خارجه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
دمیتری پسکوف، منشی مطبوعاتی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که مسکو به دقت هرگونه اظهارات در مورد حمله متقابل را زیر نظر دارد و هنگام برنامه ریزی عملیات ویژه آنها را در نظر می گیرد.
در 24 فبروری، چین یک طرح 12 ماده ای برای حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه در اوکراین ارائه کرد. پیشنهادات اصلی پکن از سرگیری مذاکرات صلح و توقف درگیری ها بود. چین از طرفین خواست تا به حاکمیت همه کشورها با رعایت منشور سازمان ملل احترام بگذارند و ذهنیت جنگ سرد را کنار بگذارند.
همانطور که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد، وزارت امور خارجه امریکا باید به این نکته توجه کند که تسلیحات عرضه شده به اوکراین، سر از بازار سیاه و نه تنها در اروپا، بلکه در سایر قاره ها درآورده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала