بیرون شدن تانک های آبرامز از میدان نبرد به دلیل ناتوانی در برابر پهپاد ها

© Photo / Russian Ministry of Defense  /  مراجعه به بانک تصاویر A destroyed Abrams tank near Avdeyevka. File photo
A destroyed Abrams tank near Avdeyevka. File photo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2024
عضو شوید
کارشناس نظامی می گوید: ایالات متحده تصور می کرد که روس ها با دیدن آبرامز می گریزند.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه ها می نویسند، که نابود شدن تانک های آبرامز در اوکراین از سوی ارتش روسیه، ائتلاف آتلانتیک شمالی را آسیب پذیر کرده است.
تلگراف می نویسد، نابود شدن تانک های آبرامز در اوکراین از سوی ارتش روسیه، ناتو را نگران کرد، زیرا روسیه "نقاط ضعیفی در زره این تانک ها را پیدا کرده بود".
مقاله نویس تلگراف می گوید: "ورود تانک های M1A1 آبرامز امریکایی به اوکراین با پیش بینی نقطه عطفی در درگیری توسط بسیاری خوشحال کننده بود. و فکر می کردند، که این سنگرهای متحرک ناتو که هر کدام نزدیک به ده میلیون دالر هزینه دارند، در یک مشت زرهی متحد می شوند و خطوط روسیه را می شکنند. اما تاکتیک ها به سرعت در حال تغییر هستند و پهپادهای نظارتی و جستجو و یورش روسیه تلفات سنگینی را به نیروهای زرهی اوکراین وارد کرده اند. این امر ناتو را نگران کرد. و فکر کردند که اگر روسیه نقاط ضعفی در زره‌های ما پیدا کند، مرزهای ما ناگهان آسیب‌پذیر می‌شوند".
Abrams MBT knocked out near the Donetsk suburb of Avdeyevka. Screenshot of Russian Defense Ministry video. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نابود شدن پنجمین تانک آبرامز امریکایی در منطقه عملیات ویژه ای نظامی
یک ستون نویس برای تلگراف پیشنهاد کرد، که به محض بیرون شدن آبرامز از خط مقدم، زره تانک می تواند برای افزایش حفاظت در برابر پهپادهای روسی در میدان جنگ اصلاح شود.
در رادیو اسپوتنیک، دیمیتری دروزدنکو کارشناس نظامی، سردبیر پرتال Arsenal of Fatherland درباره ای وضعیت بیرون شدن تانک های امریکایی از منطقه جنگ دیدگاهش را بیان کرد.
دیمیتری دروزدنکو می گوید: "این تنها درباره ای هواپیماهای بدون سرنشین نیست، اگرچه پهپادها یک جنگ افزار جدید هستند. موضوع این است که فرض بر این بود که روس ها با دیدن آبرامز و همچنین لئوپارد و چلنجرها بگریزند، اما روس ها نگریختند. این دلیل اصلی اتفاق افتاده است".
به گفته یک کارشناس نظامی، امریکایی ها در حال بازسازی ساختار تانک آبرامز هستند.
دروزدنکو گفت: "درباره ای تغییراتی که در تانک ها ایجاد شده است، اصلاح SEP v.4 که پیش از این آزمایش های نظامی را پشت سر گذاشته بود، این آخرین اصلاح تانک آبرامز است، اجازه تولید انبوه توسط امریکایی ها را نداشت. آنها به طور کامل در حال بازسازی ساختار تانک هستند که باید سبکتر و سریعتر شود. در مورد زره، هیچ زره مدرنی در برابر جنگ افزارهای تجمعی محافظت نمی کند. احتمال محافظت از سیستم های حفاظت فعال بیشتر است. ما آرنا داریم، امریکایی ها از سیستم اسرائیل استفاده می کنند. یک مفهوم تانک بازطراحی شده تا ده سال دیگر ظاهر خواهد شد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала