جمهوری خواهان به اوکراین اخطار دادند

© AP Photo / Pablo Martinez Monsivaisتوافق هسته ای با ایران قربانی رقابت بین جمهوری خواهان و دموکرات ها
توافق هسته ای با ایران قربانی رقابت بین جمهوری خواهان و دموکرات ها  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2024
عضو شوید
هیل: شکاکان جمهوری خواه، سهم فعلی به اوکراین را آخرین بخش می دانند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس مقاله ای در روزنامه The Hill، مخالفین کمک به اوکراین در حزب جمهوری خواه امریکا معتقدند که بسته 61 میلیارد دالری اختصاص داده شده توسط کانگرس آخرین بخش عمده برای کیف خواهد بود.
این نشریه می نویسد: "شکاکان محافظه کار در مورد موضوع تأمین مالی جنگ در اوکراین پیش بینی می کنند که لایحه ای که این هفته به تصویب رسید، آخرین بسته کمکی بزرگ ایالات متحده برای کیف خواهد بود.
مخالفین این کمک‌ها پیروزی رهبر جمهوری‌خواهان در سنای ایالات متحده، میچ مک‌کانل را می‌شناسند که در این دور از مناظره، این لایحه را از طریق کانگرس به تصویب رساند، اما استدلال می‌کنند که در صورت درخواست جدید برای کمک مالی برای اوکراین، رئیس‌جمهور جو بایدن دست خالی ترک کن
سناتور جیمز دیوید ونس، جمهوری خواه از اوهایو گفت: "اگر اوکراین فکر می کند که 60 میلیارد دالر دیگر از کانگرس ایالات متحده دریافت خواهد کرد، این غیرممکن است.
همزمان، همانطور که The Hill می نویسد، حامیان کیف تنها با یک سوال روبرو هستند: چه زمانی اوکراین به یک قسط جدید نیاز خواهد داشت.
این نشریه خاطرنشان می کند: سناتورهای هر دو حزب انتظار دارند که 61 میلیارد دالر تصویب شده توسط کانگرس این هفته تا ماه نوامبر و احتمالاً تا پایان سال از کیف حمایت کند.
بایدن روز چهارشنبه لایحه کمکی نزدیک به 61 میلیارد دالری را که کانگرس به متحدان خارجی از جمله اوکراین تصویب کرده بود، امضا کرد. وی سپس گفت که واشنگتن در ساعات آینده تحویل نظامی به کیف را آغاز خواهد کرد. ما در مورد مهمات دفاع هوایی، توپخانه، سیستم های راکتی و ماشین ها صحبت می کنیم.
همانطور که دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه اشاره کرد، ایالات متحده مستقیماً در درگیری در اوکراین دخالت دارد، اما این نمی تواند نتیجه عملیات ویژه را تغییر دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала