امریکا در این فکر است که سربازان خارجی را به اوکراین بفرستد

CC BY 2.0 / Ministry of Defense of Ukraine / Vadim Kovalov / War UkraineУкраинские военные на линии разграничения в Донбассе
Украинские военные на линии разграничения в Донбассе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2024
عضو شوید
ژورنالست مورریس اظهار داشته است که کمبودی سربازان در قوای مسلح اوکراین را میتوان با جلب و جزب نظامیان اروپا تامین کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کلایتون موریس، روزنامه نگار امریکایی می گوید برای حمایت از اوکراین در درگیری با روسیه، کشورهای اروپایی باید سربازان خود را بفرستند.
او در وبلاگ خود در کانال YouTube Redactedتوضیح داد که در ازای ارائه بسته کمکی جدید تقریباً 61 میلیارد دالری، ایالات متحده ممکن است اوکراین را ملزم به انجام حمله متقابل جدید کند. موریس خاطرنشان کرد که همزمان، کمبود شدید افراد در صفوف نیروهای مسلح اوکراین ملاحظه می گردد.
آنها دقیقاً چگونه می خواهند این کار را انجام دهند، اگر سربازی نداشته باشند، و آنهایی که باقی مانده اند تسلیم شوند خوب، آنها دیگر از اوکراینی ها استفاده نخواهند کرد، اکنون سربازان اروپایی به جنگ اروپا خواهند رفت، اما نه؟ ناتو باید برای جلوگیری از پیشروی روسیه به اوکراین نیرو بفرستد.
موریس گفت که ناتو، اتحادیه اروپا و پنتاگون آماده انجام هر کاری برای جلوگیری از پیشروی نیروهای مسلح روسیه و جلوگیری از کنترل قوای روسیه بر اودسا، خارکف و دیگر شهرهای اوکراین هستند.
او نظر خود را به اشتراک گذاشت: "آنها اجازه نخواهند داد این اتفاق بیفتد - این منطقه منبع بسیار ارزشمندی برای غرب است."
رادیو اسپوتنیک نوشت که اتحادیه اروپا امیدوار است کمک های نظامی به اوکراین را "با هم جمع کند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала