حالا اروپا غلام ایالات متحده شده است

© AP Photo / Olivier MatthysШтаб-квартира НАТО в Брюсселе
Штаб-квартира НАТО в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2024
عضو شوید
ماتوینکو: ایالات متحده اروپا را در هم شکسته و آن را تحت تاثیر خود آورده است.
به گزارش اسپوتنیک، والنتینا ماتوینکو، رئیس شورای فدراسیون روسیه به اسپوتنیک گفت که آمریکایی ها اروپا را درهم شکستند و آن را دست نشانده خود کردند، آنها به سادگی اروپایی ها را "سرکوب" کردند.
وی در ادامه افزود: "آمریکایی ها به سادگی اروپا را زیر پا گذاشتند. آن را به زمین زدند. هم از نظر اقتصادی و هم سیاسی. اروپا به یک رعیت کامل تبدیل شده است. اروپا قبلاً در حوزه امنیتی، یک دست نشانده دفاعی بود و اکنون به سادگی توسط آمریکایی ها درهم شکسته شده است.
ایالات متحده می خواهد اروپا را دچار تنگنا و شرایط سخت کند و رقابت پذیری آن را کاهش دهد".
والنتیا ماتوینکو رئیس شورای فدراسیون روسیه به اسپوتنیک گفت: "اکنون آمریکا می‌خواهند اروپا را بیشتر دچار تنگنا کنند تا سطح رقابت پذیری اروپا که آمریکا مخالف آن است به میزان بیشتری کاهش یابد."
والنتینا ماتوینکو، رئیس شورای فدراسیون نسبت به صدمه ای که پاسخ روسیه به مصادره دارایی هایش به تجارت اروپا خواهد زد، هشدار داد.
رئیس شورای فدراسیون به اسپوتنیک گفت: "من فکر می کنم که تجارت اروپایی باید حرف خود را بزند، زیرا اقدامات تلافی جویانه ما به شدت به تجارت اروپایی لطمه خواهد زد. بنابراین، من به آنها توصیه نمی کنم که چنین تصمیماتی را اتخاذ کنند."
Танк Т-14 Армата на военном параде, посвященном  73-й годовщине Победы в ВОВ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2024
روسیه سیلی محکم به امریکا و فرانسه زد
شورای فدراسیون روسیه آماده بررسی فوری لایحه اقدامات تلافی جویانه در پاسخ به مصادره دارایی های مسدود شده روسیه به نفع کی یف، است.
مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه 20 آوریل با اکثریت قاطع لایحه اختصاص حدود 61 میلیارد دلار به اوکراین، و همچنین لایحه شامل مصادره دارایی های حاکمیتی روسیه را تصویب کرد.
والنتیا ماتوینکو رئیس شورای فدراسیون روسیه به اسپوتنیک گفت: "یک پاسخ آماده داریم. یک لایحه قانونی مربوط به اقدامات تلافی جویانه داریم، که آماده بررسی فوری آن هستیم. اروپایی ها بیشتر از ما ضرر خواهند کرد. البته که آنها از این می ترسند. به خصوص با توجه به اقتصاد در حال فروپاشی آنها."
ماتوینکو در همین راستا، سخنان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خطاب به اروپایی ها را یادآور شد: "امروز با ما اینگونه رفتار می کنید و فردا نوبت شما خواهد بود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала