امریکا با کمک های خود اقتصاد اوکراین را دفن می کند

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель Государственной Думы РФ Вячеслав Володин на пленарном заседании
Председатель Государственной Думы РФ Вячеслав Володин на пленарном заседании  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2024
عضو شوید
مجلس نمایندگان امریکا روز شنبه با اکثریت قاطع لایحه ای را برای اختصاص تقریباً 61 میلیارد دالر به اوکراین تصویب کرد.
به گزارش ا سپوتنیک، ویاچسلاو والودین رئیس دومای دولتی روسیه در مورد تصمیم ایالات متحده برای ارائه کمک های بیشتر به کیف اظهار داشت که از این طریق واشنگتن "مجبور است تا آخرین اوکراینی بجنگد" که "در نهایت اقتصاد اوکراین را دفن و آن را از داشتن آینده محروم می کند."
مجلس نمایندگان امریکا روز شنبه با اکثریت قاطع لایحه ای را برای اختصاص تقریباً 61 میلیارد دالر به اوکراین تصویب کرد.
والودین درصفحه خود در تلگرام نوشت: "بایدن شخصا کتمان نمی کند که بودجه تخصیص یافته در درجه اول به شرکت های امریکایی تعلق خواهد گرفت. اما نکته اصلی متفاوت است: حتی پولی که به کیف می رسد باید بازگردانده شود. این اسارت قرضی است که از آن گریزی نیست. امریکا با تصمیم خود اوکراین را مجبور می کند تا آخرین اوکراینی بجنگد و در نهایت اقتصاد آن را دفن کرده و از داشتن آینده محرومش می کند."
وی همچنین افزود که این کمک "وضعیت در میدان نبرد را تغییر نخواهد داد" و رژیم کی یف شکست خواهد خورد.
لئونید اسلوتسکی، رهبر حزب لیبرال دمکرات روسیه و رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای دولتی، در این خصوص گفت: "تخصیص بسته کمکی جدید به اوکراین کمکی به این کشور نمی‌کند که به پیروزی نزدیک‌تر شود، بلکه برعکس، هزاران نفر دیگر را کشته و درگیری را طولانی‌تر خواهد کرد".
وی در ادامه افزود: "غرب جمعی و زلنسکی تصمیم مجلس نمایندگان امریکا برای تخصیص بسته کمکی جدید به رژیم اوکراین به مبلغ تقریباً 61 میلیارد دالر را تحسین می کنند. بسته کمکی جدید نجات نخواهد داد، بلکه برعکس، هزاران و هزاران نفر دیگر را می کشد، درگیری را طولانی تر می کند و غم و اندوه و ویرانی بیشتری را به همراه خواهد داشت.
Вид на Константиновский форт и Севастопольскую бухту из вертолета. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2023
دومای دولتی روسیه درباره عواقب حملات راکتی غربی به کریمه هشدار داد
تمام وجوهی که به کیف سرازیر می‌شود و همچنین آن‌هایی که وارد مجتمع صنعتی نظامی امریکا می‌شود، "در کوره نبرد ژئوپلیتیکی علیه روسیه می‌سوزد.
واشنگتن و بروکسل تاکنون صدها میلیارد دالر به اوکراین نئونازی تزریق کرده اند. نتیجه چه بوده است؟ حمله متقابل آنها شکست خورد. به طور فزاینده ای آشکار می شود که زلنسکی و حکومت نظامی او محکوم به شکست هستند، از هر نظر، چه نظامی، چه سیاسی و همچنین از نظر تاریخی. نه پول امریکا و نه سرقت دارایی های روسیه از سوی غرب کمکی نمی کند. پیروزی ما اجتناب ناپذیر است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала