رهبری اتحادیه اروپا به باج گیری سیاسی متهم شد

© AP Photo / Geert Vanden WijngaertПремьер-министр Венгрии Виктор Орбан
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2024
عضو شوید
اوربان: رهبران اتحادیه اروپا باید استعفا دهند زیرا همه پروژه های کلیدی را شکست داده اند.
به گزارش اسپوتنیک، ویکتور اوربان، صدراعظم هنگری، رهبری اتحادیه اروپا را به باج گیری سیاسی متهم کرد و گفت که باید استعفا دهد زیرا همه پروژه های کلیدی را شکست داده است.
اوربان در کنفرانس مطبوعاتی، که ضبط شده ای از آن در شبکه اجتماعی X منتشر شد، گفت: "اکنون اتحادیه اروپا رهبرانی با پروژه های اصلی دارد که خودشان انتخاب کرده اند، مانند انتقال سبز، سیاست های پایداری، مهاجرت، تحریم ها و سیاست های نظامی، و همه آنها شکست خورده اند رهبران جدید".
ویکتور اوربان، صدراعظم هنگری، رهبری اتحادیه اروپا را به باج گیری سیاسی متهم کرد و گفت که باید استعفا دهد زیرا همه پروژه های کلیدی را شکست داده است.
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2023
اوربان: به حفظ گفت و گو با روسیه افتخار می کنم
در سپتامبر 2022، کمیسیون اروپا راه‌اندازی یک مکانیزم مشروط ویژه علیه هنگری را پیشنهاد کرد که این موضوع را با نیاز به محافظت از بودجه اتحادیه اروپا "در برابر نقض اصول حاکمیت قانون" توضیح داد. این به معنای مسدود شدن حدود 7.5 میلیارد یورویی بود که قرار بود بوداپست از اتحادیه اروپا دریافت کند. متعاقباً، اتحادیه اروپا محدودیت‌های را در مورد پرداخت‌های هنگری از وجوه عمومی اتحادیه اروپا حفظ کرد، اگرچه اوربان اظهار داشت که بوداپست به تمام فهرست خواسته‌های مربوط به اقدامات مربوط به مبارزه با فساد، افزایش شفافیت تدارکات عمومی و تقویت استقلال سیستم قضایی اتحادیه اروپا عمل کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала