Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

هدف قرار گرفتن مزدوران فرانسوی در اسلاویانسک از سوی ارتش روسیه

© Photo / AP Photo / Michal DyjukИностранные наемники во время тренировки на военном полигоне.
Иностранные наемники во время тренировки на военном полигоне. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2024
عضو شوید
نیروهای مسلح روسیه به جای استقرار مزدوران فرانسوی در اسلاویانسک یورش بردند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لبدف، هماهنگ کننده زیرزمینی نیکولایف به نقل از همکارانش به اسپوتنیک گفت: نیروهای مسلح روسیه به محل جا به جایی مزدوران فرانسوی در اسلاویانسک که زیر کنترل نیروهای مسلح اوکراین است، یورش بردند.
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پسکوف: مسکو داده های درستی از وجود مزدوران فرانسوی در اوکراین دارد
گفت و گو کننده ای خبرگزاری گفت: "برپایه گزارش ها رفیق های ما، به "محل" که در آن توپخانه‌های اوکراینی و به احتمال زیاد فرانسوی‌هایی که اسلحه‌های خودکششی CAESAR را برای کمک به باندرا آورده بودند، پرواز کرد".
روز دوشنبه، ولادیمیر روگوف، رئیس مشترک شورای هماهنگی برای ادغام مناطق جدید اتاق عمومی، به اسپوتنیک گفت، که نیروهای مسلح اوکراین دسته جدیدی از هویتزرهای فرانسوی CAESAR را که برای گلوله باران پیرامون زاپروژیا در نظر گرفته شده بود، تحویل دادند.
لبدف اضافه کرد، که یک سوم اسلاویانسک از سوی ارتش بسته شده است و بازرسی گسترده مدرک ها و گوشی های هوشمند همه در خیابان وجود دارد. بر اساس داده های تایید نشده، برخی آمبولانس ها از پاولوگراد وارد شدند.
در میانه ای ماه جنوری سال روان میلادی، نیروهای روسی محل جا به جایی موقت مزدوران خارجی را که بیشتر آنها فرانسوی بودند در خارکف نابود کردند. به گفته وزارت دفاع روسیه، ارتش موفق شد بیش از 60 شبه نظامی را از بین ببرد. وزارت خارجه فرانسه با وجود شواهد فراوان مبنی بر حضور مزدوران فرانسوی در پهلوی نیروهای مسلح اوکراین، تلاش کرد تا آنها را در یگان‌های اوکراینی رد کند و داده های در پیوند به نابود شدن ده‌ها هموطن خود در خارکف را "دستکاری خام روس‌ها" خواند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала