نماینده دائم ایران در سازمان ملل: اسرائیل از ترس جرأت پاسخ نظامی را ندارد

© Photo / IRNAامیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک
امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2024
عضو شوید
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: اسرائیل درباره ای پاسخ نظامی تصمیم نخواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، امیرسعید ایروانی، نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، بر این باور است، که اسرائیل درباره ای پاسخ نظامی به ایران تصمیمی نخواهد گرفت، زیرا می ترسد و می داند که "انتقام دوم" چه خواهد بود.
ایروانی گفت: "آنها می دانند که تلافی دوم ما چه خواهد بود.فکر می‌کنم می‌ترسند و وارد دور دوم تشدید تنش نخواهند شد".
ارزیابی خسارت ایران بر اثر حملات شبانه اسرائیل به سوریه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2024
حملات ایران به اسرائیل
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران 13 اپریل (یکشنبه شب) اعلام کرد، که در پاسخ به نابود کردن کنسولگری ایران در سوریه از سوی هواپیماهای اسرائیلی در آغاز ماه اپریل به خاک اسرائیل یورش می برد. به گفته منابع مختلف، این یورش از چند ده تا صدها موشک و هواپیماهای بدون سرنشین، از آن میان پهپادهای کامیکازه "شاهد" تشکیل شده است.
عملیات نظامی شبانه ایران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2024
چندرسانه ای
عملیات نظامی شبانه ایران + داده نمایی
نیروهای دفاعی اسرائیل اعلام کردند، که نیروهای مسلح این رژیم در آماده باش کامل هستند. پنتاگون گفت، که از اسرائیل پشتیبانی خواهد کرد و نمایندگی ایران در سازمان ملل آنچه را که در حال رخ دادن است مناقشه بین تهران و تل آویو خواند و از واشنگتن خواست که از این امر "دور بماند".
نیروی هوایی اسرائیل روز آغاز اپریل به ساختمان سرکنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه حمله کرد. بنابر اعلام سپاه، هفت افسر سپاه از آن میان دو مستشار عالی رتبه به نام‌های محمدرضا زاهدی، فرمانده نیروی قدس سپاه در سوریه و لبنان و جانشین وی، سردار سرتیپ محمدهادی حاجی رحیمی، کشته شدند. تهران گفت، که حق پاسخگویی را برای خود محفوظ می دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала