دادن یک سامانه دفاع هوایی پاتریوت دیگر به اوکراین از سوی آلمان

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر На польской военной базе Моронг, где размещена батарея американских ракет противовоздушной обороны Patriot
На польской военной базе Моронг, где размещена батарея американских ракет противовоздушной обороны Patriot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2024
عضو شوید
وزارت دفاع آلمان از ارائه یک سیستم دفاع هوایی پاتریوت دیگر به اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی n-tv آلمان به نقل از وزارت دفاع آلمان گزارش داد، که آلمان سیستم دفاع هوایی پاتریوت دیگری را به اوکراین عرضه خواهد کرد.
پیش از این، آلمان دو فروند پاتریوت را در اختیار اوکراین قرار داده بود.
شبکه تلویزیونی به نقل از وزارت دفاع آلمان گزارش داد: "آلمان سیستم دفاع هوایی پاتریوت دیگری را به اوکراین خواهد داد".
Зенитно-ракетный комплекс Patriot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2023
بسته ای کمکی جدید امریکا به اوکراین شامل موشک های پاتریوت و هیمارس
همانطور که این وزارتخانه تصریح کرد، تصمیم برای تقویت بیشتر پدافند هوایی اوکراین "در پیوند با افزایش بیشتر شمار یورش های هوایی روسیه در برابر اوکراین" گرفته شده است.
روسیه بر این باور است، که فرستادن جنگ افزارها به اوکراین در حل و فصل تداخل دارد، کشورهای ناتو را مستقیماً در درگیری دخالت می دهد و "با آتش بازی می کند".
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. به گفته وی، ایالات متحده و ناتو نه تنها با تهیه سلاح، بلکه با آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها به طور مستقیم در درگیری دخالت دارند.
کرملین اعلام کرد، که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب کمکی به مذاکرات نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
یادآوری می کنیم، که نیروهای مسلح روسیه در 10 اکتوبر 2022 - دو روز پس از یورش تروریستی به پل کریمه که به گفته مقامات روسی، پشت سر سرویس های ویژه اوکراین قرار داشت، یورش به زیرساخت های اوکراین را آغاز کردند. یورش های بر ساختارهای انرژی، صنایع دفاعی، فرماندهی نظامی و ارتباطات در سراسر این کشور انجام می شود. از آن زمان، هشدارهای یورش هوایی هر روز در مناطق اوکراین، گاهی در سراسر کشور اعلام شده است. همزمان، سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه، دیمیتری پسکوف اعلام کرد، که نیروهای روسی در نبرد با نیروهای مسلح اوکراین به ساختمان های مسکونی و زیرساخت های اجتماعی حمله نمی کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала