رسانه: اوکراین در ماه های آیند ه در بدترین وضعیت قرار خواهد گرفت

© AP Photo / Libkosارتش اوکراین
ارتش اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2024
عضو شوید
بلومبرگ می نویسد اوکراین در آسیب پذیرترین موقعیت خود از زمان آغاز درگیری با روسیه قرار دارد.
به گزاش اسپوتنیک، نشریه‎‌ی بلومبرگ در گزارشی نوشت: مقامات غربی خطر فروپاشی دفاع نیروهای مسلح اوکراین را اعلام کرده اند - چند ماه آینده برای اوکراین به "سخت ترین آزمایش" تبدیل خواهد شد.
منابع آژانس تاکید کردند: به دلیل کمبود شدید مهمات و نیروی انسانی، "اوکراین در بیش از دو سال جنگ در آسیب پذیرترین موقعیت قرار دارد."
در این مقاله آمده است: "به گفته مقامات غربی آشنا با وضعیت، کمبود شدید مهمات و نیروی انسانی در طول 1200 کیلومتر جبهه و خلاء دفاع هوایی نشان می‌دهد که اوکراین در آسیب‌پذیرترین موقعیت خود در بیش از دو سال درگیری قرار دارد".
روزنامه‌نگاران خاطرنشان کردند که حملات به زیرساخت‌های انرژی اوکراین و پیشروی نیروهای مسلح روسیه در خط مقدم این نگرانی را ایجاد می‌کند که نیروهای کیف در آستانه فروپاشی هستند.
ناظران تاکید کردند که ماه های آینده آزمون سختی برای اوکراین خواهد بود.
گفتنی است اخیراً ارتش روسیه در مسیر دونتسک به موفقیت های چشمگیری دست یافته است. به ویژه در 23 مارچ نیرو های روسیه کنترل روستای کراسنویه را به دست گرفتند. آزادسازی این شهرک باعث شد تا نیروهای مسلح اوکراین از آرتموفسک دور شوند و تهدیدی از جناح شمالی برای گروه اوکراینی در منطقهکلیچفا ایجاد شود. تصرف روستای کراسنویه همچنین پیشروی به چاسوف یار، شهر مهمی در این منطقه تماس را ساده می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала