لاوروف: یورش تروریستی در کروکوس نیاز به تشدید کار بریکس را نشان داد

© Photo / Telegram/Ministry of Foreign Affairs of the Russian FederationГлава МИД России Сергей Лавров на Анталийском дипломатическом форуме
Глава МИД России Сергей Лавров на Анталийском дипломатическом форуме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2024
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه از بریکس خواست تا کار خود را در زمینه مبارزه با تروریسم تشدید کند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: یورش تروریستی در تالار شهر کروکوس نیاز به تشدید تلاش های مشترک کشورهای بریکس در مبارزه با تروریسم را نشان داد.
Здание концертного зала Крокус Сити Холл, Россия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2024
دستگیری سه مظنون دیگر در پیوند با یورش تروریستی کروکوس از سوی سرویس امنیت فدرال روسیه + ویدیو
وی در دیدار با نمایندگان کمیته های مربوطه در امور بین الملل پارلمان های کشورهای عضو بریکس گفت: "در تدارک نشست در کازان، ما توجه ویژه ای به توسعه همکاری های ضد تروریسم داریم. ما یک گروه کاری بریکس در زمینه مبارزه با تروریسم داریم که از پنج زیرگروه تشکیل شده است. رویدادهای غم انگیز پسین در تالار شهر کروکوس در نزدیکی مسکو بار دیگر نیاز به تشدید تلاش های مشترک کارشناسان این حوزه ها و قانون گذاران برای مقابله با این شر جهانی را نشان داد".
لاوروف همچنین خاطرنشان کرد، که روسیه در چارچوب بریکس نیز با هدف توسعه همکاری های مبارزه با مواد مخدر است و همچنین به اهمیت کار بر روی مسائل امنیت سایبری اشاره کرد.
یادآوری می کنیم، که یک یورش تروریستی در سالن کنسرت کراکوس سیتی هال در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو در 22 مارچ رخ داد: مهاجمان با جنگ افزار های خودکار به سوی افراد ساختمان شلیک کردند و سالن را به آتش کشیدند. برپایه آخرین آمار، 145 نفر جان باختند. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد، که روسیه نه تنها با یک یورش تروریستی به دقت برنامه ریزی شده، بلکه با کشتار جمعی آماده و سازماندهی شده غیرنظامیان روبرو است. رئیس جمهور تاکید کرد، که همه ای دست اندرکاران، سازمان دهندگان و مشتریان این جنایت به مجازات عادلانه و اجتناب ناپذیر محکوم خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала