احمد مسعود: تا بر آفراشته شدن پرچم با شکوهِ آزادی به مبارزه ادامه می‌دهیم

احمد مسعود
احمد مسعود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2024
عضو شوید
رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان با نشر پیامی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر می‌گوید، که تا بر آفراشته شدن پرچم با شکوهِ آزادی به مبارزه و مقاومت ادامه می‌دهیم.
به گزارش اسپوتنیک، احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان در ادامه افزوده است: "فرا رسیدن عید سعید فطر را به خانواده‌های معظم شهدا، مردم رنج‌دیده‌ی ما و به‌ویژه مقاومت‌گران آزادی‌خواه و دلیر افغانستان وهمه مسلمانان جهان تبریک و شادباش می‌گویم".
احمد مسعود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2024
احمد مسعود: مردم افغانستان به زودی شاهد حاکمیت مردم، آزادی و برابری خواهد بود
رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان با تاکید بر مبارزه برای آزادی، آبادی می‌افزاید: "ما در شرایطی به استقبال این روز پربرکت می‌رویم که مقاومت‌گران ما روزانه در گوشه‌های مختلف کشور با سر دادن شعار آزادی و برابری، در برابر رژیم ستم‌گر ایستاده‌اند و در خلاصی مردم ما از ستم، مبارزه می‌کنند. با باور به وعده‌ی خداوند و حقانیت مبارزه‌‌ی شان در دفاع مشروع از سرزمین، هویت و ارزش‌های ما، با حمایت قاطعانه و آگاهانه‌ی مردم سربلند کشور، برای یک افغانستان آزاد، آباد و برابر، مبارزه می‌کنند".
در ادامه ای پیام رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان آمده است: "تا برافراشته شدن پرچم با شکوهِ آزادی، هم‌چنان متعهد به ارزش‌های ملی و خواسته‌های مردمی، به مبارزه و مقاومت ادامه خواهیم داد".
در پایان عید سعید فطر را شاد باد گفته و افزوده است: "عیدتان مبارک و طاعات و عبادات تان قبول درگاه حق باد".
یادآوری می کنیم، که امروز چهارشنبه 24 حمل 1403 خورشیدی روز نخست عید سعید فطر در افغانستان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала