کیف مرتکب جنایت های تروریستی زیرزمینی می شود

© AP Photo / Ukrainian Presidential Press Office via APПрезиденты США и Украины Джо Байден и Владимир Зеленский беседуют во время визита Байдена в Киев (20 февраля 2023). Украина
Президенты США и Украины Джо Байден и Владимир Зеленский беседуют во время визита Байдена в Киев (20 февраля 2023). Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2024
عضو شوید
مدیر سرویس امنیت فدرال روسیه گفت: اوکراین با مشارکت تروریستان زیرزمینی مرتکب جنایت می شود.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز اطلاعات کمیته ملی ضد تروریسم روسیه با استناد به سخنان الکساندر بورتنیکوف، مدیر سرویس امنیت فدرال نوشته است، که اوکراین در حال ارتکاب جنایت های وحشیانه در فدراسیون روسیه با مشارکت اعضای زیرزمینی تروریستی است که گواه آن یورش تروریستی در تالار شهر کروکوس است.
روز سه شنبه نشستی به رهبری رئیس کمیته ملی ضد تروریسم بورتنیکوف در مسکو برگزار شد که در آن مسائل امنیتی ضد تروریستی ساختارهای در پیوند به تأمین دفاع هوایی و تأمین نهادهای جدید تشکیل دهنده فدراسیون روسیه مورد بررسی قرار گرفت.
Здание концертного зала Крокус Сити Холл, Россия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2024
دستگیری سه مظنون دیگر در پیوند با یورش تروریستی کروکوس از سوی سرویس امنیت فدرال روسیه + ویدیو
در این بیانیه آمده است: "بورتنیکوف در گشایش نشست خاطرنشان کرد، که نئونازی‌های اوکراینی و حامیان غربی آنها ارتکاب وحشیانه‌ترین جنایت های را در خاک کشورمان سازماندهی می‌کنند".
یادآوری می کنیم، که یورش تروریستی در سالن کنسرت کروکوس سیتی هال در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو در 22 مارچ رخ داد: مهاجمان با سلاح های خودکار به سوی مردم ساختمان شلیک کردند و سالن را به آتش کشیدند. بر اساس آخرین آمار، 145 نفر جان باختند.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد، که این تنها یک یورش تروریستی با دقت برنامه ریزی شده نیست، بلکه یک کشتار جمعی آماده و سازماندهی شده غیرنظامیان است. رئیس جمهور تاکید کرد، که همه ای دست اندرکاران، سازمان دهندگان و مشتریان این جنایت به مجازات عادلانه و اجتناب ناپذیر محکوم خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала