ترامپ اوکراین را مجبور به واگذاری کریمه و دانباس می کند

© AP Photo / Evan Vucciترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست
ترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2024
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا به طور خصوصی اعلام کرد که می تواند با اعمال فشار بر کیف برای ترک کریمه و دانباس به روسیه، به درگیری در اوکراین پایان دهد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه امریکایی واشنگتن پست به نقل از منابع می نویسد، این نشریه می نویسد: "دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا به طور خصوصی گفته است که می تواند با فشار بر اوکراین برای واگذاری برخی از سرزمین های خود به جنگ روسیه در اوکراین پایان دهد. پیشنهاد ترامپ این است که اوکراین را مجبور به واگذاری کریمه و منطقه مرزی دونباس به روسیه کند".
ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی خود بارها وعده داد که با پیروزی در انتخابات، اوضاع پیرامون اوکراین را حل کند. به گفته این سیاستمدار، او این کار را حتی قبل از مراسم تحلیف انجام خواهد داد.
قابل ذکر است که روسیه در 24 فبروری 2022 عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال توسط رژیم کیف مورد آزار و نسل کشی قرار گرفته اند" خواند. وی خاطرنشان کرد که این عملیات ویژه یک اقدام اجباری بود، روسیه "هیچ فرصتی برای انجام این کار باقی نگذاشت، خطرات امنیتی به‌گونه‌ای ایجاد شد که پاسخ دادن با ابزارهای دیگر غیرممکن بود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала